//
کدخبر: ۳۲۰۲۷۰ //

رشیدی: هافبک‌های استقلال در فینال حذفی ضعیف عملکردند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید هافبک‌های آبی‌پوشان پایتخت در بازی مقابل فولاد عملکرد ضیعفی داشتند.

رشیدی: هافبک‌های استقلال در فینال حذفی ضعیف عملکردند
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی، درباره شکست آبی‌پوشان پایتخت در ضربات پنالتی مقابل تیم فولاد در فینال رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بازی بدی نبود. به تیم فولاد تبریک می‌گویم. این تیم انگیزه داشت و تلاش کردند و استقلال هم در طول ۱۲۰ دقیقه نتوانست یک بازی‌سازی درست انجام دهد. هافبک‌ها در این بازی عملکرد ضعیفی داشتند اما مدافعان در فینال عملکرد خوبی داشتند. فولاد از خط دفاعی خوبی برخوردار بود و چند موقعیت خوب داشتند. در کل انگیزه شاگردان نکونام بیشتر بود و ۱۲۰ دقیقه جنگیدند.

او ادامه داد:‌ استقلال در طول ۱۲۰ دقیقه نتوانست به عنوان یک مدعی خودش را ظاهر کند. خط هافبک ما امشب بسیار ضعیف و ناهماهنگ کار کرد و یک موقعیت هم نتوانست برای مهاجم‌ها ایجاد کند.

رشیدی درباره عملکرد رشید مظاهری در طول بازی گفت: در طول ۱۲۰ دقیقه موقعیت خاصی به وجود نیامد  چون جنگندگی در وسط زمین بود اما در پنالتی‌ها ضربه اول پنالتی فولاد خطا نبود و مظاهری به درستی توپ را دفع کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: الان چند سال است که استقلال جام نگرفته است و این تیم باید دگرگون شود و تغییرات قابل توجهی داشته باشد. اگر روند همینطور پیش برود، بازهم نمی‌توانیم از استقلال موفقیتی ببینیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان