//
کدخبر: ۳۲۰۲۳۵ //

تساوی استقلال و فولاد در پایان نیمه نخست

گروه استان‌ها- نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در فینال جام حذفی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 تساوی استقلال و فولاد در پایان نیمه نخست
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان از ساعت 20:30 امشب و در چارچوب دیدار فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

فولاد خوزستان این دیدار را با ترکیب احسان مرادیان، سینا شاه‌عباسی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، صالح حردانی، محمد آبشک، محمد زبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا  آغاز کرد.

در آن سوی میدان نیز شاگردان فرهاد مجیدی با ترکیب رشید مظاهری، متین کریم‌زاده، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، سبحان خاقانی و مهدی قائدی به میدان آمده‌اند.

بازی با سوت بیژن حیدری در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شد و دقایق ابتدایی به ارزیابی 2 تیم از یکدیگر گذشت.

در دقیقه 5 ارسال فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه استقلال به لوسیانو پریرا رسید اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه 6 مسعود ریگی از استقلال با کارت زرد بیژن حیدری جریمه شد.

در دقایق بعدی و با توجه به حساسیت مسابقه دو تیم کمی محتاطانه بازی می‌کردند.

در دقیقه 30 استقلال موقعیت مناسبی برای گلزنی به دست آورد و مهدی قائدی مهاجم این تیم با دروازه‌بان فولاد تک به تک شد اما ضربه پای راست او را سینا شاه‌عباسی از روی خط دروازه فولاد برگشت داد.

در دقیقه 42 ضربه آزاد استقلال به سمت محوطه جریمه فولاد ارسال شد اما بازیکنان استقلال پس از چند رفت و برگشت توپ، راهی به جایی نبردند.

در دقیقه 44 و با خطای آرش رضاوند روی ساسان انصاری یک ضربه آزاد چسبیده به محوطه جریمه استقلال به سود فولاد اعلام شد. وحید حیدریه پشت این ضربه قرار گرفت اما شوت محکم او با برخورد به دیواره دفاعی استقلال برگشت داده شد.

در دقیقه 45 ضربه سر خطرناک ساسان انصاری از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

2 دقیقه وقت تلف‌شده برای نیمه نخست این مسابقه اعلام شد که پس از سپری شدن آن، نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت قهرمانی جام حذفی به اتفاقات نیمه دوم گره بخورد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان