//
کدخبر: ۳۲۰۱۱۰ //

عزیزی خادم: تیم ملی فوتبال نیاز به کمک دارد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی ما نیاز به کمک دارد و هر کس کاری از دستش بر می آید بیاید و به این تیم کمک کند.

عزیزی خادم: تیم ملی فوتبال نیاز به کمک دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم رونمایی از حامی مالی تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی در یک برهه تاریخی با شرایط سخت مالی مواجه بود اما کار خوبی صورت گرفت و امیدوارم بحث امکانات تیم ملی را ارتقا دهیم. در همین راستا یک حامی مالی برای پروازهای تیم ملی جذب کردیم که تا پایان جام جهانی در کنار تیم ملی خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر تیم ملی در شرایط دشواری قرار دارد و امیدوارم هر کس کاری از دستش بر می آید به تیم ملی کمک کند چرا که واقعا الان تیم ملی نیاز به کمک دارد.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد آخرین کریم باقری با تیم ملی گفت: روز گذشته با دراگان اسکوچیچ نشست کاملی را برگزار و در خصوص برنامه ها حرف زدیم و امروز هم با وحید هاشمیان صحبت‌هایی داشتیم. به طور حتم این جلسه را در روزهای آینده و کریم باقری هم خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: قرار است که یک مربی بدنساز و یک آنالیزور هم به کادر فنی تیم ملی اضافه شوند.

عزیزی‌خادم گفت: تیم ملی ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم که بتوانیم در همه ارکان کشور همگرایی صورت بگیرد تا تیم ملی ما مانند بحرین موفق ظاهر شود. در این مرحله سطح بازی ها بالاتر است و امیدوارم بتوانیم دل مردم را با صعود به جام جهانی شاد کنیم‌.

رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با اتفاقات صورت گرفته برای اخذ میزبانی مسابقات انتخابی جام‌جهانی اضافه کرد: ما در این زمینه باید منتظر بررسی های AFC و پاسخ آنها باشیم اما از تمام ظرفیت های ما برای رقم خوردن این اتفاق استفاده خواهیم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۱۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان