//
کدخبر: ۳۲۰۰۸۶ //

رشیدی: استقلال شایسته جام است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال این فرصت را دارد تا در اصفهان یک هدیه بزرگ به هواداران خود دهد؛ تیمی که رقیبان سرسختی را برای رسیدن به فینال پشت سر گذاشته شایسته جام است.

رشیدی: استقلال شایسته جام است
به گزارش فرتاک نیوز،

«منصور رشیدی» روز شنبه با اشاره به دیدار استقلال و فولاد خوزستان در فینال جام حذفی باشگاه‌‎های کشور اظهار داشت: استقلال از دفاع بازی سازی می‌کند و این روبروی تیمی که مهاجمانش از عمق بازی می‌کنند خطرناک است و آنها باید عمق دفاع را به خوبی پوشش دهند.

 

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در چند بازی اخیر استقلال ناهماهنگی‌هایی میان خطوط مختلف از جمله دفاع، هافبک و حمله به چشم می‌خورد و همین افت تاکتیکی را به همراه داشت.

 

رشیدی تصریح کرد: استقلال شایستگی قهرمانی در جام حذفی را دارد و مهم‌ترین فاکتور برای آنها در این شرایط حفظ تمرکز در فینال است؛ تیمی که رقیبان سرسختی را برای رسیدن به فینال پشت سر گذاشته شایسته جام است.

 

وی تاکید کرد: فولاد خوزستان منسجم بازی می‌کند، از عمق همانطور که گفتم خطرناک است. ساختار خطرناکی دارد و رقیب سرسختی برای آبی‌پوشان تهرانی است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اگرچه خودم جنوبی هستم و همواره روی تیم‌های جنوبی تعصب دارم اما بحث استقلال متفاوت است و دوست دارم تیمی که بهترین روزهای فوتبالی‌ام را در آن پشت سر گذاشتم و دنیایی از خاطرات شیرین با آن دارم قهرمان جام حذفی شود.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان