//
کدخبر: ۳۱۹۹۹۱ //

زمان برگشت اریکسن به میادین مشخص شد

هافبک دانمارکی اینتر که در یورو ۲۰۲۰ تا آستانه مرگ پیش رفت، به این زودی‌ها نمی‌تواند به میادین برگردد.

زمان برگشت اریکسن به میادین مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

کریستین اریکسن هافبک تیم فوتبال اینتر روز گذشته (چهارشنبه) برای اولین بار پس از اتفاق هولناکی که در جریان بازی تیم ملی دانمارک و فنلاند در مرحله گروهی یورو 2020 رخ داد، با هم‌تیمی‌هایش در نراتزوری ملاقات کرد.

او که به دلیل ایست قبلی در آن بازی تا آستانه مرگ پیش رفت، از آن روز دیگر هیچ فعالیت فوتبالی نداشته است و هنوز هم مشخص نیست که آیا به خاطر کار گذاشته شدن یک دستگاه شوک قلبی (دفیبریلاتور یا الکتروشوک قلبی) در بدنش، می‌‌تواند باز هم در سری A بازی کند یا نه. طبق مقررات فوتبال ایتالیا بازیکنانی که از دفیبریلاتور استفاده می‌کنند اجازه بازی در کالچو را ندارند. بنابراین اریکسن باید همچنان تحت نظر باشد تا ببیند که آیا امکان ادامه زندگی برای او بدون استفاده از دستگاه الکتروشوک قلبی وجود دارد یا نه. در صورتی که این امکان وجود نداشته باشد او مجبور است با سری A وداع کند و به لیگ‌هایی‌ مانند لیگ برتر یا اردویژه هلند برود که منعی برای استفاده از این دستگاه برای بازیکنان حاضر در میدان وجود ندارد.

در همین حال نشریه کوریره دلواسپورت در گزارشی درباره بازگشت کریستین اریکسن نوشته که این بازیکن دانمارکی به هم‌تیمی‌هایش در اینتر گفته خوش‌شانس بوده که زنده مانده است و اینکه حداقل 4 یا 5 ماه دیگر زمان لازم است که او بتواند به زمین فوتبال برگردد. کوریره نوشته است زمانی که اریکسن هم‌تیمی‌هایش را در زمین تمرینی آپیانو جنتیله ملاقات کرد، چشمانش غرق در اشک شد.

طبق بیانیه‌ای که باشگاه اینتر صادر کرده است؛ اریکسن همچنان مطابق برنامه ریکاوری که پزشکان دانمارکی در کپنهاگ برایش تجویز کرده‌اند به کار خود ادامه خواهد داد و در این مدت کادر پزشکی باشگاه اینتر هم در جریان روند درمان بازیکنش قرار خواهد داشت.

اریکسن 29 ساله حالا به دانمارک برمی‌گردد تا دوران ریکاوری‌اش را سپری کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۹۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان