//
کدخبر: ۳۱۹۷۷۲ //

اقدام عجیب یحیی گل‌محمدی برای نقل و انتقالات ؛ مذاکره شخصی با بازیکنان

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس ابتدا خودش با بازیکنان مدنظرش مذاکره می‌کند.

اقدام عجیب یحیی گل‌محمدی برای نقل و انتقالات ؛ مذاکره شخصی با بازیکنان
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی توانست پنجمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ برتر کسب کند و صاحب یک رکورد ویژه و خاص در فوتبال ایران شود.

بعد از قهرمانی پرسپولیس حالا همه نگاه ها به فصل نقل‌وانتقالات است. جایی که یحیی گل‌محمدی و تیم مدیریتی کار سختی برای حفظ بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده و البته جذب نفرات جدید دارند. سرخ‌پوشان در ابتدای فصل گذشته با جدایی چند بازیکن کلیدی خود مواجه شدند و کادرفنی پرسپولیس مجبور شد بازیکنان جدید زیادی به ترکیب این تیم اضافه کند.

از زمان حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس این سرمربی موفق از سیاست خاصی در فصل نقل‌وانتقالات استفاده می کند که تا این لحظه جواب داده است. یحیی بعد از شناسایی بازیکنان مدنظرش ابتدا خودش با آن بازیکنان تماس می‌گیرد و شخصا با آن بازیکن صحبت می‌کند. یحیی بعد از مذاکرات اولیه با بازیکن دلخواه خود و گرفتن تایید از آن فرد، ادامه مذاکرات را به باشگاه واگذار می‌کند تا مدیران پرسپولیس مذاکرات نهایی را انجام دهند و در مورد مبلغ و مدت قرارداد به توافق برسند. به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس در این فصل هم از این سیاست استفاده خواهد کرد و ابتدا خودش با نفرات مدنظر حرف خواهد زد.

تا این لحظه یحیی هنوز هیچ لیستی به مدیران پرسپولیس نداده است و ابتدا خواهان تمدید با بازیکنانی شده که قراردادشان به پایان رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان