//
کدخبر: ۳۱۹۴۲۹ //

چپ‌پای اسبق بازوی بزرگ مدیریت پرسپولیس (عکس)

ابراهیم شکوری در دوره مدیریتی خود در پرسپولیس توانسته عملکرد درخشانی را به جا گذاشته و به این موضوع که جای خالی ورزشکاران تحصیل کرده در ورزش خالی است، مهر تایید زده است.

 چپ‌پای اسبق بازوی بزرگ مدیریت پرسپولیس (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 مدافع چپ اسبق پرسپولیس که در دوران پایانی فوتبالش با دنبال کردن تحصیل توانسته اکنون در نقش مدیریت نیز حضور یابد، بعد از حضوری کوتاه مدت در فدراسیون فوتبال، اکنون در باشگاه پرسپولیس نیز توانسته نقش پررنگ اجرایی- مدیریتی خود را ایفا کند.

حضور اعضای هیات مدیره دور از فضای فوتبال در راس مدیریتی پرسپولیس و البته استقلال یکی از دغدغه‌های همیشگی هواداران این دو تیم بوده است. در پرسپولیس نیز به نظر می‌رسید با حضور نفراتی چون جعفر سمیعی، صدری، فیاضی و علیپور با چالش بزرگی در طول فصل مواجه شود. اما یک انتخاب مناسب در کنار دیگر اعضای هیات مدیره توانسته اکنون آنها را به موفقیت بزرگی برساند.

01629820

ابراهیم شکوری که با سمت معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه فعالیت خود را دنبال کرده، در این مدت توانسته با مدیریت مناسب و جمع کردن حواشی و شناخت لازم نسبت به فضای این باشگاه، شرایط را برای کامیابی سرخ‌ها فراهم سازد. مدافع چپ سابق پرسپولیس و سایپا اکنون با در اختیار گرفتن امور مدیریتی و مشاوره لازم در بخش‌های مختلف در شرایطی که از سوی وزارت نه به عنوان عضو هیات مدیره و نه مدیرعامل کار را دنبال کرده، چه در بحث جذب و مذاکره با بازیکنان و چه در بخش مالی و آکادمی، ردپای مثبتی از خود به جا گذاشته تا شاید دیگر باشگاه‌ها را نیز نسبت به جذب سرمایه‌های تحصیل کرده خود کمک کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان