//
کدخبر: ۳۱۹۱۹ //

چالش نقل و انتقالات منچستر یونایتد

طرفدار کدام تیم هستید؟ به چه بازیکنی علاقمندید؟ اگر جای مربی تیم محبوبتان بودید در فصل نقل و انتقالات تابستانی کدام ستاره ها را به تیم خود اضافه می کردید؟ با ما همراه باشید برای یک چالش هیجان انگیز...

چالش نقل و انتقالات منچستر یونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

مورینیو پس از سال ها ناکامی، با یونایتد جام اروپایی برد. لیگ اروپایی که با وجود قرار گرفتن در رتبه ششم لیگ جزیره، پل صعود به لیگ قهرمانان است. عامل مهمی که می تواند در خریدهای یونایتد نقشی اساسی داشته باشد.

 

حالا فصل نقل و انتقالات از راه رسیده است. خودتان را جای مورینیو بگذارید. هرچند مسئولان یونایتد نشان داده اند از خرج کردن ابایی ندارند اما اگر برای خرید فوق ستاره محدودیت تنها یک انتخاب داشتید کدام بازیکن را به جمع شیاطین سرخ اضافه می کردید؟ به نظر شما منچستر یونایتد با چه نفراتی تیم بهتری خواهد شد؟

 

دروازبان

احتمال بدهید که دخه آ بالاخره راهی مادرید شود. با سرخیو رومرو چه آینده ای در انتظار شیاطین سرخ خواهد بود؟ حتی تصورش هم برای هواداران یونایتد سخت خواهد بود. پس بهتر است مورینیو از همین الان به فکر چاره باشد.

 

نظرتان درباره یک نقل و انتقال جنجالی چیست؟ خرید سنگربان مغضوب حریف که فصل نامید کننده ای را در رقیب همشهری داشت. براوو شاید به درد سبک بازی پپ در سیتی نخورد، اما بعید است مورینیو رومرو را به کاپیتان 34 ساله شیلی ترجیح دهد! پسر پیتر اشمایکل هم خرید جالبی خواهد بود.

 

خط دفاعی

برای آقای خاص مهمتر از هر چیزی بازیکنان خط دفاعی اش هستند. به همین خاطر هم تیم تحت هدایت او فصلی که گذشت، فقط از تاتنهام بیشتر گل خورد. پس شاید نیاز به ولخرجی چندانی در این خط نباشد اما چه کسی است که نداند مورینیو از لوک شاو و متیو دارمیان خسته شده است. پس خرید بازیکنی مثل دنی رز می تواند کارساز باشد. بازیکنی با رفت و آمدهای زیاد و ارسال های خطرناک.

 

خط میانی

یونایتد در فصل گذشته با خرید پوگبا، خرج زیادی را متحمل شد. آنها بعید است بخواهند بار دیگر پول هایشان را در خط میانی خرج کنند اما مورینیو برای به پرواز در آوردن رویاهای تمام نشدنی اش دو بال قدرتمند می خواهد. آقای خاص احتمالاً چشمش به جذب خامس رودریگز کلمبیایی است. بازیکن قدرتمند و خوش تکنیکی که به نظر کارش در رئال به پایان رسیده است.

 

همچنین یونایتدها می توانند ریاض محرض خوش تکنیک را برای حضور در جمع خودشان ترغیب کنند چرا که لستر دیگر مدافع عنوان قهرمانی و یک تیم اروپایی نیست و حضور در کینگ پاور هم دیگر نمی تواند برای این بازیکن الجزایری جذابیتی داشته باشد. ضمن آنکه قیمت وی هم به نسبت فصل قبل فروکش کرده است.

 

خط حمله

 تیمی که زلاتان و راشفورد آماده را دارد قدرت پرسینگ و تمام کنندگی خاصی نباید احتیاج داشته باشد اما آمار ضعیف من یو در گلزنی، فاصله معنادار 23 گل با آرسنال و داشتن ضعیف ترین خط حمله در جمع Big six در فصل گذشته لیگ جزیره رده ششمی را برای یونایتدها رقم زد. من یو با توجه به قدرت دفاعی تیم های مورینیو اگر بتواند در فصل آینده خط حمله زهردار تری داشته باشد می تواند به فتح جزیره برای اولین بار بدون الکس فرگوسن بزرگ فکر کند. به همین خاطر احتمال خرید گریزمن برای شیاطین سرخ هنوز هم بسیار زیاد است. آنها با وجود مهاجم ریزنقش و سرعتی اتلتیکو مادرید می توانند به حملات خود تنوع ببخشند و در روزهای غیبت ایبرا همچنان روی دروازه حریفان خطرناک ظاهر شوند.

 

شما هم اگر می خواهید دوباره منچستر یونایتد و مورینیو را در اوج قدرت ببینید، به او کمک کنید تا تیمش را هرچه بهتر تقویت کند.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان