//
کدخبر: ۳۱۹۱۳۷ //

سوال مشترک از هواداران سرخابی ها

هفته پایانی لیگ با معادلات جالبی همراه بود و فضای مجازی شاهد کری‌ها و واکنش‌های متفاوتی در این رابطه است.

 سوال مشترک از هواداران سرخابی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در صورت برد برابر پیکان بدون توجه به جدال استقلال و سپاهان قهرمان فصل بیستم لقب خواهد گرفت ولی عدم پیروزی شاگردان یحیی گل‌محمدی در استادیوم شهدای شهرقدس، تنها در صورت اتفاقاتی منجر به قهرمانی آنها خواهد شد.

شاید برای اولین بار در تاریخ باشد که کار قهرمانی پرسپولیس تا حدی بستگی به عملکرد و نتیجه استقلال مقابل حریفش بستگی داشته باشد؛ اتفاقی که باعث شکل گیری این کری در فضای مجازی شده که آیا آبی‌ها راضی به شکست و از دست دادن نتیجه مقابل سپاهان خواهند شد تا بتواند احتمال از دست دادن جام توسط رقیب دیرینه را افزایش دهند؟ و آیا اگر پرسپولیسی‌ها در موقعیت مشابهی قرار داشتند چه می‌کردند؟

شاید دستیابی به عنوان قهرمانی دیگری از سوی پرسپولیس و تاریخ‌سازی آنها با پنج جام پیاپی یک کری همیشگی را برای آنها مقابل استقلال شکل دهد. اتفاقی که باعث خواهد شد آنها نیز چندان راضی به شکل‌گیری آن در هفته پایانی نباشند.

از سوی دیگر شکست مقابل سپاهان ولو در اتفاقی فوتبالی نیز یک انگ همیشگی را به دنبال آنها خواهد داشت تا پرسپولیسی‌ها با تکیه به آن ادعای دیگری را داشته باشند.

پرسپولیسی‌ها مدعی هستند استقلال در بازی امروز با بهانه حضور در جام حذفی به دنبال این نیست که از توان حداکثری خود برابر سپاهان سود ببرد و از سوی دیگر تمایل آنها (آبی‌ها) به ناکامی پرسپولیس و جام بردن سپاهان است.

هرچند فرهاد مجیدی در نشست خبری روز گذشته خود پیش از دیدار با سپاهان از انگیزه‌های تیمش برای انجام یک بازی جوانمردانه خبر داده بود، اما این مساله نیز باعث نشده تا نگرانی‌های هواداران پرسپولیس کاهش یابد.

اکنون در فاصله تنها ساعاتی مانده به این بازی سوال این است که به عنوان هواداران استقلال تمایل شما به شکست تیم‌تان و افزایش شانس سپاهان برای قهرمانی خواهد بود و اگر پرسپولیسی هستید و تیم حریف در چنین موقعیتی (قهرمانی و گلات) قرار داشت، آیا دوست داشتید شرایطی فراهم شود که از این افتخار دور شود؟

پاسخ‌های خود را می‌توانید در قالب کامنت زیر همین خبر بنویسید و با دیگر هواداران به اشتراک بگذارید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان