//
کدخبر: ۳۱۹۱۲ //

توضیح پزشک تیم ملی والیبال در مورد مصدومیت عجیب میرزاجانپور و بیماری سعید معروف

پزشک تیم ملی والیبال ایران گفت: خطر از بیخ گوش مجتبی میرزاجانپور گذشته است‌ و نیاز به 7 تا 10 روز استراحت دارد.

توضیح پزشک تیم ملی والیبال در مورد مصدومیت عجیب میرزاجانپور و بیماری سعید معروف
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیامک افروزی، پزشک تیم ملی والیبال ایران درباره آسیب‌دیدگی مجتبی میرزاجانپور از ناحیه چشم که شب گذشته (یکشنبه) در جریان دیدار با لهستان رخ داد، اظهار داشت: میرزاجانپور شب گذشته بعد از این آسیب‌دیدگی به همراه امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی راهی بیمارستان شد و تا ساعت 2 شب به وقت ایتالیا در بیمارستان بود.

 

وی ادامه داد: پلک «مجتبی» 6 بخیه خورده است و زمانی نزدیک به 7 تا 10 روز نیاز به استراحت دارد و نمی‌تواند تیم را همراهی کند. احتمالا در هفته دوم لیگ جهانی این بازیکن را در ترکیب تیم نداشته باشیم.

 

افروزی گفت: به ایران که بازگردیم حتما مجتبی را به یک پزشک متخصص چشم نشان می‌دهیم. خدا را شکر خطر از بیخ گوش این بازیکن گذشت.

 

وی درباره وضعیت سلامتی سعید معروف گفت: خوشبختانه تب این بازیکن نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرده است و علائم بیماری گوارشی‌اش هم کمتر شده است.

 

پزشک تیم ملی والیبال درباره آسیب‌دیدگی صورت فرهاد سال‌افزون اظهار داشت: خوشبختانه صورت این بازیکن با مشکل خاصی همراه نبود.

 

افروزی به مصدومیت سید محمد موسوی هم اشاره کرد و گفت: با این بازیکن هر روز در تماس هستیم. MRI این بازیکن آماده شده است. بعد از اینکه به ایران برگردیم درباره وضعیت این بازیکن اظهار نظر می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان