//
کدخبر: ۳۱۹۰۲۴ //

مدافع مورد نظر رئال در راه پیوستن به چلسی

جولز کُنده مدافع فرانسوی سویا احتمالا راهی چلسی خواهد شد و نه رئال مادرید.

 مدافع مورد نظر رئال در راه پیوستن به چلسی
به گزارش فرتاک نیوز،

جولز کُنده از دو سال پیش بود که توانست با درخشش در سویا خود را به عنوان مدافعی آینده دار معرفی کند. او در یورو 2020 نیز برای فرانسه به میدان رفت و در مصاحبه های اخیرش تاکید کرده است که می خواهد به تیمی بزرگتر از سویا برود.

در چند هفته گذشته از رئال مادرید به عنوان یکی از باشگاه های خواهان  کُنده نام برده شده است. رئال سرخیو راموس و رافا واران را از دست داده و به همین دلیل شایعات جذب  کُنده از سوی این باشگاه به گوش می رسد اما طبق ادعای دیلی میل چلسی نزدیک از رئال و هر باشگاه دیگری به  کُنده است.

هرچند هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نشده ولی در گفت و گوهای مقدماتی، چلسی پیشنهاد معاوضه کُنده با کورت زوما و پرداخت 30 تا 35 میلیون یورو را مطرح کرده و گویا با مخالفت سویا روبرو شده است.

01587478

سویا که سال گذشته پیشنهاد 55 میلیون یورویی سیتی را رد کرده بود، امسال هم تنها در ازای دریافت پول و نه معاوضه بازیکن حاضر به واگذاری  کُنده خواهد بود. چلسی در ابتدا قصد داشت امرسون پالمیری را به سویا پیشنهاد بدهد ولی سپس کورت زوما را معرفی کرد. سویا روی کُنده 70 میلیون یورو قیمت گذاشته و درصدی از رقم نهایی انتقال نیز به باشگاه سابق بازیکن یعنی بوردو خواهد رسید.

قهرمان اروپا نیاز به یک مدافع میانی باکیفیت دارد و سران باشگاه تمام تلاش خود را خواهند کرد تا گزینه رئال را به خدمت بگیرند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۰۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان