//
کدخبر: ۳۱۸۹۰۹ //

بحث انتقال پل پوگبا به پاری سن ژرمن جدی شد

به نظر می‌رسد که پاری‌سن‌ژرمن به شکل جدی خواهان جذب پل پوگبا از منچستر یونایتد است‌.

 بحث انتقال پل پوگبا به پاری سن ژرمن جدی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

با وجود فعالیت گسترده ای که پاری‌سن‌ژرمن تا به اینجای نقل و انتقالات تابستانی داشته اما به نظر می‌رسد که هنوز هم کار آنها در در این زمینه به پایان رسیده و گزارش ها طی روزهای اخیر حاکی از آن بوده که این باشگاه فرانسوی شرایط جذب پل پوگبا از منچستر یونایتد را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد‌‌.

چندی پیش مارکا در گزارشی مدعی شد که با جذب سرخیو راموس توسط پاری‌سن ژرمن و حضور نیمار در این تیم، حالا بازیکنان اسپانیایی زبان بر رختکن پاریسی ها تسلط دارند و همین موضوع باعث شده که این باشگاه برای به تعادل کشاندن اوضاع و راضی کردن کیلیان امباپه به سراغ جذب پل پوگبا برود. این در حالی است که اتفاقاً پوگبا و امباپه از دوستی قابل توجهی با یکدیگر برخوردار هستند و PSG امیدوار است که با به خدمت گرفتن ستاره یونایتد از جدایی امباپه و رفتن احتمالی او به رئال مادرید جلوگیری کند.

اما امروز یورو اسپورت گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه پل پوگبا به خاطر رئال مادرید و حضور احتمالی در این تیم پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرده اما حالا اتلتیک ادعای متفاوتی را مطرح کرده و مدعی شده که PSG مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرده و احتمالا هفته آینده پیشنهاد رسمی خود را به او ارائه دهد. البته در این گزارش آمده که مشخص نیست که آیا پاری سن ژرمن قصد دارد در تابستان امسال پوگبا را به خدمت بگیرد یا اینکه در سال آینده او را به شکل رایگان جذب کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان