//
کدخبر: ۳۱۸۴۴۱ //

چرا کوبیاک مقابل ایران بازی نکرد؟

کوبیاک صد درصد سالم نیست و او مشکل جسمی دارد. من در مورد آنچه برای او اتفاق افتاده صحبت نمی‌کنم. مشخص است که او امروز نتوانسته مقابل ایران بازی کند. ما همه کار‌ها را انجام می‌دهیم تا او بتواند در بازی بعد بازی کند، اما قول نمی‌دهیم.

چرا کوبیاک مقابل ایران بازی نکرد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

یک رسانه لهستانی، علت بازی نکردن کوبیاک مقابل تیم والیبال ایران در المپیک توکیو را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۵:۱۰ امروز (شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۰)، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به مصاف تیم لهستان مدعی کسب عنوان قهرمانی رفت که با عملکردی فوق‌العاده، ۳ بر ۲ برنده این دیدار حساس شد.

پیش از آغاز بازی‌های والیبال در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، میشل کوبیاک کاپیتان حاشیه ساز تیم ملی لهستان در مصاحبه‌ای تند برای تیم ملی ایران کری‌هایی را خوانده بود، اما این ستاره لهستانی مقابل ایران بازی نکرد.

یک سایت ورزشی لهستان درباره عدم به‌کارگیری کوبیاک، نوشت: "ویتال هینن پس از بازی با ایران اعتراف کرد که عدم حضور کوبیاک در این بازی به دلیل مشکلات سلامتی کاپیتان تیم والیبال لهستان است. "

حتی این سرمربی گفت: "نمی‌توانم تضمین کنم که او در بازی بعدی بازی کند. "

هینن در این‌باره ادامه داد: کوبیاک صد درصد سالم نیست و او مشکل جسمی دارد. من در مورد آنچه برای او اتفاق افتاده صحبت نمی‌کنم. مشخص است که او امروز نتوانسته مقابل ایران بازی کند. ما همه کار‌ها را انجام می‌دهیم تا او بتواند در بازی بعد بازی کند، اما قول نمی‌دهیم.

هنگامی که از هینن سوال شد که آیا مصدومیت کوبیاک جدی است یا خیر؟ این مربی پاسخ خاصی نداد.

دیگر سایت ورزشی لهستان در خصوص عدم به‌کارگیری کوبیاک توسط سرمربی لهستان، نوشت: "هینن برای بازی با ایران یک ترکیب را انتخاب کرد که مورد تعجب هواداران شده بود. چرا کوبیاک بازی نکرد؟ ممکن است که او قبل از بازی دچار مصدومیت جزئی شده باشد یا شاید هینن نمی‌خواست که مقابل ایران ریسک کند و به او بازی دهد چرا که همه به خوبی می‌دانیم که رابطه کوبیاک با ایرانی‌ها چگونه بوده است؟ "

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۴۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان