//
کدخبر: ۳۱۸۳۸۱ //
قبل از آتش زدن فدراسیون، همسرتان را نجات دهید!

جواب تند بیگ زاده به بیانیه باشگاه بادران

هاشم بیگ زاده مربی فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان، واکنش تندی به بیانیه اخیر باشگاه بادران نشان داد.

جواب تند بیگ زاده به بیانیه باشگاه بادران
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه بادران روز گذشته با منتشر کردن بیانیه ای دوباره به این موضوع اشاره کرد که در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول، برخی تیم ها تبانی کرده اند. در این بیانیه، به دیدار مس کرمان و هوادار هم اشاره شده است که تیم فوتبال مس در زمین خودش مقابل هوادار شکست خورد و این نتیجه نقش مهمی در صعود تیم هوادار به لیگ برتر داشت.

هاشم بیگ زاده درخصوص بیانیه باشگاه بادران و صحبت هایی که قربانیان مالک این باشگاه در روزهای اخیر انجام داده است، گفت: آنهایی که فوتبال را به معنای حرفه ای دنبال می کنند، خیلی راحت می توانند راجع به این اظهارنظرها قضاوت کنند. متأسفانه برخی حرف ها بدون منطق زده می شود ولی خوبی اش این است که حداقل خیلی ها را به خنده می اندازد و نمونه این حرفها را در چند روز گذشته خوانده اید.

بیگ زاده ادامه داد: مس کرمان قبل از بازی با هوادار شانس صعود به لیگ برتر داشت و دلیلی نداشت ما این بازی را راحت بگیریم. متأسفانه خیلی از مدیران و مالکانی که در فوتبال ایران تیمداری می کنند، اصلا سر از فوتبال در نمی آورند و بی جهت نیست که تیم آقایان در 7، 8 سال گذشته با مربیان مختلفی کار کرده ولی هرگز نتوانسته به لیگ برتر صعود کند.

مربی مس در قسمت دیگری از حرف هایش خاطرنشان کرد: دوستان در مصاحبه ها و بیانیه هایشان از تبانی، خریدن داور و خیلی چیزهای دیگر صحبت می کنند و جالب اینجاست که در بازی هفته آخر بادران و ملوان، دیدیم که داور چه تصمیمی در مورد اعلام پنالتی گرفت و این پنالتی حرف و حدیث های زیادی را ایجاد کرد و حتی داور مسابقه هم محروم شد. البته جای شکرش باقی است این صحنه بازتاب زیادی در رسانه ها داشت ولی متأسفانه بسیاری از این اشتباهات در هفته های گذشته باعث شد تا دوستان از لحاظ امتیازی سود ببرند ولی هیچ وقت این اشتباهات بازتاب زیادی در رسانه ها نداشت. حداقل مردم و هواداران فوتبال دیدند که داور چگونه و به چه شکلی برای بادران پنالتی گرفت.

بیگ زاده در ارتباط با صحبت های قربانیان که گفته بود اگر امتیاز هوادار را به مس کرمان بدهند، فدراسیون را به آتش می کشد، گفت: من قبل از اینکه ایشان چنین اقدامی را انجام دهد، توصیه می کنم که همسر مالک بادران از حضور در فدراسیون فوتبال استعفا بدهد تا اگر قربانیان فدراسیون را به آتش کشید، همسر ایشان نسوزد! واقعا نباید جواب برخی حرف های سخیف را داد و فوتبالی ها بهتر از هر فردی می توانند در این مورد قضاوت کنند.

او در پایان حرف هایش گفت: ای کاش تیم آقایان در لیگ سال گذشته 3 گل بیشتر می زدند یا یک بازی را می بردند تا دیگر اینقدر به دیگران تهمت و افترا نزنند. این ماجرایی است که دوستان هر سال با آن روبرو هستند و حتما یک جای کار ایراد دارد که در عدم صعود به لیگ برتر رکورددار شده اند و این رکورد باید در کتاب گینس ثبت شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۳۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان