//
کدخبر: ۳۱۸۰۷۱ //

مدافع تراکتور : می‌توانیم مقابل پرسپولیس امتیاز بگیریم/ انگیزه لازم برای کسب سهمیه آسیا را داریم

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: داور بازی با آلومینیوم با نشان دادن کارت زرد بی دلیل، مرا از بازی با پرسپولیس محروم کرد.

مدافع تراکتور : می‌توانیم مقابل پرسپولیس امتیاز بگیریم/  انگیزه لازم برای کسب سهمیه آسیا را داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد فخرالدینی درباره برتری سه بر یک تیم فوتبال تراکتور مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم این بازی خوب را ببریم. آلومینیوم تیم خیلی خوبی است اما فکر می‌کنم به دلیل دیداری که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام داد، تا حدی خسته بود. سه امتیاز این مسابقه به تراکتور برای باقی ماندن در کورس کسب سهمیه آسیا خیلی کمک کرد.

وی درباره تحول تراکتور از زمان حضور فیروز کریمی در این تیم توضیح داد: کریمی تیم ما را نبست و البته قبل از حضور وی در تراکتور هم نتایج بدی نگرفتیم و شانس سهمیه داشتیم اما با آمدن کریمی وضعیت‌مان بهتر شد. تراکتور بازیکنان بزرگ زیادی دارد و برای همه ما مهم است که امسال هم سهمیه آسیا را کسب کنیم. به همین دلیل انگیزه لازم برای رسیدن به این هدف را داریم.

مدافع تیم تراکتور درباره جنجال های دیدار با آلومینیوم، گفت: حواشی همیشه در فوتبال وجود دارد و نمی‌توان آن را انکار کرد. از دقیقه ۶۰ بازی شب گذشته هم حواشی زیاد شد که نمی‌توانیم درباره‌اش چیزی بگوییم.

فخرالدینی درباره اینکه فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی تا حدی به علیرضا منصوریان حق داده است،  تصریح کرد: علی آقای منصوریان بزرگ ما است و برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشیده است‌. وی حدود ۷۰ بازی ملی دارد و همیشه باید احترامش حفظ شود. به شکل دقیق متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد اما اگر موضوع مربوط به منصوریان باشد از وی عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره محرومیت خود از دیدار مقابل پرسپولیس توضیح داد: با اخطاری که در بازی با آلومینیوم گرفتم، چهار کارته شدو نمی‌توانم مقابل پرسپولیس بازی کنم. متاسفانه داور واقعا به من بی‌دلیل کارت داد و هنوز سوت شروع بازی را نزده بود به بهانه تمارض به من اخطار داد. البته تیم ما اگر ما با همین روند جلو برود، می‌تواند مقابل پرسپولیس هم امتیاز بگیرد. قطعا این مسابقه دیدار خوبی می‌شود.

مدافع تراکتور درباره شانس این تیم برای کسب سهمیه عنوان کرد: دو بازی سخت مقابل پرسپولیس و سایپا پیش رو داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم با رقم زدن بهترین نتایج برای تیم، هواداران و خودمان این سهمیه را کسب کنیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۰۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان