//
کدخبر: ۳۱۷۹۱۸ //

حساس و حیثیتی/ پدیده_سپاهان سرنوشت ساز در تعیین قهرمان

سپاهان برای رسیدن به قهرمانی باید پدیده را در مشهد شکست دهد.

حساس و حیثیتی/ پدیده_سپاهان سرنوشت ساز در تعیین قهرمان
به گزارش فرتاک نیوز،

بیست‌وهشتمین هفته لیگ برتر روز سه‌شنبه ۲۹ تیر ماه با انجام هشت بازی همزمان پیگیری می‌شود در یکی از دیدار‌های مهم تیم پدیده در مشهد میزبان طلایی‌پوشان اصفهان خواهد بود.

 

این دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه امام‌رضا(ع) شهر مشهد با قضاوت آقایان رضا عادل، تورج عیوض‌محمدی، رامین بابایی و محمد باقر پورباقر و نظارت علی‌خسروی برگزار خواهد شد.

سپاهان که در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ با دو امتیاز در کورس قهرمانی از رقیب سرخپوش تهرانی خود جا مانده است باید پدیده را در مشهد شکست دهد.

شاگردان مهدی رحمتی که با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته‌اند و نیم نگاهی هم به کسب رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه احتمالی لیگ قهرمانان آسیا دارند، از انگیزه‌های خاصی برخوردارند و قطعا حزیف ساده‌ای برای سپاهانی‌ها نخواهند بود.

 

سپاهان که در دیدار رفت بازی را با نتیجه سه بر یک به رقیبش واگذار کرده اکنون بیش از پیش حسرت آن سه امتیاز از دست رفته را می‌خورد و پیروزی در این دیدار و توقف پرسپولیس در تبریز مقابل ماشین‌سازی می‌تواند تلخی بازی رفت را بدست فراموشی بسپارد.

محرم نویدکیا به خوبی از حساسیت این بازی آگاه است بدون شک برنامه‌ها‌ی خاصی بر مقابله با اندیشه‌های مهدی رحمتی طراحی کرده است.

 

در هفته ۲۷ سپاهان با نتیجه ۴ بر یک نفت آبادان را شکست داد و پدیده در مقابل نساجی با یک گل شکست را تجربه کرد.

قطعا نتیجه این بازی نقش مهمی در تعیین قهرمان این فصل خواهد داشت و بابد دید جدال تفکرات  بازیکنان سابق تیم ملی به کجا خواهد رسید.

پوریا منصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان