//
کدخبر: ۳۱۷۳۷۵ //

اختصاصی/ جنگ بازماندگان لیگ یک/ به یاد اولین جام انقلابی

دو تیم ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد بازمانده‌های لیگ یکی هستند که در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار می گیرند تا یکی از این دو تیم به مرحله بعدی مسابقات صعود کنند. دیداری کاملا حیثیتی که هیچ تیمی دوست ندارد بازنده آن باشد.

اختصاصی/ جنگ بازماندگان لیگ یک/ به یاد اولین جام انقلابی
به گزارش فرتاک نیوز،

با اینکه همه نگاه ها در رقابت‌های جام حذفی به دربی است و این مسابقه حساس همه مسابقات را تحت تاثیر خودش قرار داده ولی نباید فراموش کرد، یک بازی بسیار حساس نیز بین تیم‌های لیگ یکی ( ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد ) برگزار می شود که حساسیت خاص خودش را دارد. دو تیمی که در لیگ یک از صعود باز مانده‌ اند و تنها امیدشان به جام حذفی است که شاید دست به شگفتی بزنند و به نیمه نهایی برسند.

این دو تیم یک بار در فینال با هم بازی کرده‌ اند که با پیروزی دو بر صفر ملوان همراه شده است. اگر دو فینال قبل انقلاب را کنار بگذاریم، تیم های ملوان و خیبر اولین فینال بعد انقلاب اسلامی را برگزار کرده اند. فینالی که سال ۶۵- ۱۳۶۶ برگزار شد و قوی سپید توانست فاتح آن شود. حال دو تیم پس از سالها این بار در یک چهارم نهایی به مصاف هم می روند که به دنبال فراموشی نتایج لیگ یک هستند. تیم هایی که شانس این را داشتند به لیگ برتر صعود کنند ولی ملوان از همان اول بالا و پایین زیاد داشت که نتوانست مدعی جدی شود و خیبر هم با فراز و فرود زیاد، یک دفعه از جمع مدعیان فاصله گرفت و قافیه را به رقبا باخت و از رسیدن به لیگ برتر باز ماند.

 حال دو تیم در حالی به مصاف هم می روند، ملوان با همان کادر فنی قبلی پا به میدان می گذارد، ولی خیبری ها با کادر فنی جدید ( سومین کادر) به میدان خواهند رفت. همانطور که مطلع هستید خیبری ها لیگ را با امید روانخواه استارت زدند و در ادامه تیم را به عبدالله ویسی دادند و سپس همین چند وقت پیش محسن عاشوری را به عنوان‌ سومین مربی معرفی کردند تا این مربی را نیز مورد آزمایش قرار دهند. البته این را هم فراموش نکنید یک مربی "سایه" به نام علی کریمی نیز بیرون از کادر فنی قرار دارد که مشاور اصلی مدیرعامل است و او نیز تاثیر زیادی در امور خیبر داشته و خواهد داشت! اما در سوی مقابل انزلی چی ها با همان کادر کاملا بومی از مدیرعامل گرفته تا سرمربی و مربی پا به مسابقه ای می گذارند که شاید بتوانند در جام حذفی انزلی چی ها را خوشحال کنند. پژمان نوری، مازیا زارع، بابک پورغلامی و علی حسنی صفت از جمله بومی های ملوان محسوب می شوند.

اینکه چه تیمی برنده این مسابقه حساس و حتی سرنوشت‌ساز می شود، در همین چند روز آینده مشخص خواهد شد. این نکته‌ را هم فراموش نکنید، دو تیم از هواداران زیادی برخوردار هستند که اگر کرونا اجازه می داد قطعا هم به جذابیت بازی می افزود و هم ورزشگاه تختی انزلی جایی برای سوزن انداختن نبود.

به قلم علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان