//
کدخبر: ۳۱۷۲۴۰ //

نود + شش/ رویای دوگانه در مقابل اتمام ماموریت نا‌تمام/ پرسپولیس-استقلال یک دربی تمام عیار

«یک چهارم نهایی جام حذفی شاهد دربی فوق حساس خواهد بود»

نود + شش/ رویای دوگانه در مقابل اتمام ماموریت نا‌تمام/ پرسپولیس-استقلال یک دربی تمام عیار
به گزارش فرتاک نیوز،

نودوششمین دربی تهران روز ۲۴ تیرماه در ورزشگاه خالی از تماشگر آزادی برگزار می‌شود تا برای دومین فصل پیاپی علاوه بر دربی‌های رفت ‌و برگشت شاهد دربی سوم فصل در جام‌حذفی باشیم.

سرخابی‌های پایتخت با شرایطی کاملا متفاوت پای به این شهرآورد خواهند گذاشت و پرسپولیس که شرایط حساسی در لیگ برتر دارد و در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برنر شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود و تکرار دبل قهرمانی در لیگ برتر و جام‌حذفی همانند دو فصل پیش رویای شیرینی برای گل‌محمدی به حساب می‌آید و برای تعبیر این رویا باید برنده شهرآورد ۹۶ باشد.

در آن‌سوی میدان استقلال که همچنان در لیگ برتر از رسیدن به قهرمانی دور مانده، می‌خواهد با فرهادمجیدی پایان شیرینی به فصل کابووس وار دهد و با برد مقابل پرسپولیس هم شکست ماه گذشته در شهرآورد برگشت را جبران کند و هم اینکه در جمع چهار تیم پایانی جام حذفی حضور داشته باشد تا شاید مأموریت ناتمام فصل قبل در جام‌حذفی را تمام کند و با قهرمانی در این تورنومنت هواداران ناراضی و کلافه خود را کمی آرام کند.

فصل گذشته دو تیم در جام‌حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی طی ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و در نهایت آبی پوشان در ضربات پنالتی موفق به شکست رقیب سنتی خود شدند و حالا باید دید تقابل این دو تیم در جام‌حذفی ۱۴۰۰_۹۹ چه سرنوشتی را به همراه خواهد داشت.

خط حمله پر فروغ و‌ خطرناک می‌تواند نقطه اشتراک آبی و قرمز‌ها در شهرآورد ۹۶ باشد و احتمال یک بازی پر گل و جذاب وجود دارد.

پرسپولیسی‌ها شاید با بار روانی کمتری پای به این میدان بگذارند چرا که هم دربی قبل را برده‌اند و هم اینکه شانس اول قهرمانی در لیگ هستند، اما استقلالی‌ها باید پیروز این دیدار باشند تا مشکلاتشان بیش از پیش نشود و فصل تلخ بیستم با تلخی دوچندان همراه نشود و شاید همین موضوع از طرف دیگر انگیزه‌های آبی‌پوشان را بیشتر کند.

عدم حضور هواداران همچون چند دربی قبلی حسرت‌آور ترین اتفاق روز پنجشنبه خواهد بود و باید دید تفکرات گل‌محمدی و مجیدی می‌تواند آنچنان بازی را جذاب کند که عدم حضور تماشگران فراموش شود یا خیر؟

پوریا منصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۲۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان