//
کدخبر: ۳۱۷۱۱۸ //

از اسلحه پنهان فرهاد مجیدی برای دربی رونمایی شد

ارسلان مطهری پس از مدت ها در بازی مقابل سایپا موفق به گلزنی شد و حالا یکی از امید های اصلی فرهاد مجیدی برای دربی است . مطهری تاکنون سه گل در دربی زده است.

از اسلحه پنهان فرهاد مجیدی برای دربی رونمایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم استقلال و پرسپولیس پنجشنبه ۲۵ تیر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند تا تکلیف تیم صعود کننده از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که پرسپولیس تیم صدرنشین لیگ برتر است و استقلال هم جایگاه سومی و سهمیه آسیایی اش را قطعی کرده است.

این بدان معنی است که هر دو تیم با آمادگی کامل پا به این مسابقه می‌گذارند. البته در ترکیب هر دو هم ستاره‌های مشهوری حضور دارند که می‌توانند سرنوشت بازی را عوض کنند. مهدی ترابی در پرسپولیس و مهدی قایدی در استقلال، با بازی در پست‌های مشابه، می‌توانند مهمترین چهره‌های دربی پیش رو باشند.

با این حال، اما شاید هر دو مربی یعنی یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی با استناد به توانایی دیگر بازیکنانشان تله‌ای هم برای رقیب آماده کرده باشند. به طور مثال در استقلال همه نگاه‌ها معطوف به مهدی قایدی است، ولی به نظر می‌رسد خطرناک‌ترین بازیکن استقلال در تقابل با پرسپولیس ارسلان مطهری باشد! مهاجمی که اصلا مثل مهدی قایدی در کانون توجه قرار ندارد، ولی به همان اندازه خطرناک است.

ارسلان مطهری با دو گلی که وارد دروازه سایپا کرد ۷ گله شد و تعداد گل هایش را هم اندازه قایدی در این فصل کرد. درست است که او مدت‌ها بود برای استقلال موفق به گلزنی نمی‌شد، ولی موتورش درست در آستانه دربی روشن شده و به نظر می‌رسد می‌تواند گزینه ایده آل فرهاد برای تقابل با پرسپولیس باشد؛ به ویژه اینکه او با ۳ بار گلزنی در دربی نشان داده راه بازی کردن در این مسابقه بزرگ را هم به خوبی آموخته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان