//
کدخبر: ۳۱۶۹۳۱ //

باشگاه پرسپولیس: عدالتی در برنامه‌ریزی سازمان لیگ و صداوسیما دیده نمی‌شود

باشگاه پرسپولیس نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و همچنین برنامه پخش مسابقات از سوی سازمان صداوسیما اعتراض کرد.

باشگاه پرسپولیس: عدالتی در برنامه‌ریزی سازمان لیگ و صداوسیما دیده نمی‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره پخش زنده مسابقه امروز این تیم مقابل آلومینیوم اراک نوشت: با توجه به مدل برنامه‌ریزی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، شرایط خاصی برای پخش زنده این مسابقات به وجود آمده است.

از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی صورت گرفت تا دیدار مقابل آلومینیوم اراک از طریق آنتن شبکه سوم سیما پخش شود، اما برنامه‌ریزی سازمان لیگ و صداوسیما به شکل دیگری رقم خورد و قرار است دیدار دیگری از شبکه سوم سیما روی آنتن برود و بازی پرسپولیس و آلومینیوم به شبکه ورزش منتقل شود.

این موضوع در دو روز گذشته توسط مدیریت باشگاه با جدیت پیگیری شد، اما هیچکس جواب کاملی به درخواست و پیگیری ما نداد و از این رو، پخش بازی وارد کنداکتور شبکه ورزش برای گیرنده‌های دیجیتال شد.

مدیریت باشگاه از طریق سازمان لیگ، کمیته بازی‌ها، معاونت و روابط عمومی سیما، دست‌اندرکاران برنامه فوتبال برتر و شبکه ورزش و چند نهاد دیگر پیگیر حل این مشکل بود اما در نهایت پخش بازی به شبکه ورزش سپرده شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پرسپولیس صدرنشین جدول است، دیدارش در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و مهمتر از اینها، نتیجه تقابل با آلومینیوم اراک، تأثیر مستقیمی بر تعیین قهرمان این فصل رقابت‌ها دارد.

برنامه‌ریزی بازی‌های این هفته از سوی سازمان لیگ و همچنین برنامه پخش مسابقات از سوی سازمان صداوسیما به گونه‌ای است که عدالتی در آن دیده نمی‌شود. با این حال، پیگیری مدیریت باشگاه برای ایجاد تغییر در تصمیم مسئولان ذینفع در پخش مسابقات ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۹۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان