//
کدخبر: ۳۱۶۷۴۰ //

اختصاصی/ فولاد و پرسپولیس این بار مشکوک!/ راضی از تساوی جواد و یحیی

بازی حساس فولاد خوزستان و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هم دو تیم از نتیجه به دست آمده خوشحال باشند، هم تیم‌های سپاهان و استقلال که به دنبال رسیدن به جایگاه پرسپولیس هستند.

اختصاصی/ فولاد و پرسپولیس این بار مشکوک!/ راضی از تساوی جواد و یحیی
به گزارش فرتاک نیوز،

انتظار می رفت که جدال پرسپولیس و فولاد بازی تماشاگر پسندی باشد و دو تیم فوتبال زیبایی را انجام‌ دهند، ولی این اتفاق رخ نداد و بدون گل به پایان رسید.

یکی از دلایل تساوی بدون گل دو تیم هوای بسیار گرم اهواز بود که اجازه نداد بازیکنان، بازی خودشان‌ را انجام‌ دهند. البته حساسیت بازی هم مزید بر علت شد تا دو تیم جانب احتیاط را در نظر بگیرند، و زیاد خودشان را به دردسر نیندازند. سوای این، تساوی سپاهان خیال پرسپولیس را از صدرنشینی راحت کرده بود و شاگردان گل محمدی نگران از دست دادن صدر جدول نبودند که برای باز پس گرفتن صدر  خیلی مبارزه کنند. در سوی مقابل فولادی ها نیز چون غایبان زیادی داشتند و تیم کاملی نبودند، طوری بازی کردند که حداقل بازنده میدان نباشند. شاید چند درگیری فیزیکی داخل زمین کمی به مسابقه هیجان داد و داور را مجاب کرد از کارت زرد استفاده کند که اگر این درگیری ها نیز نبود، اتفاق خاصی رخ نمی داد.

اما جنگ اصلی بعد از بازی اتفاق افتاده که فولادی ها بالافاصله مدعی شدند، محمد حسین کنعانی زادگاه چهار کارته بوده و غیره قانونی بازی کرده است! همین ادعا را به شکایت از باشگاه پرسپولیس کردند که هرچند خیلی زود سهیل مهدی، مسؤل برگزاری مسابقات آن را رد کرد. حال اینکه چرا سهیل مهدی اجازه نداد، شکایت به سازمان لیگ برسد و بعد از بررسی آن را اعلام کنند، احتمالا یا حافظه خوبی داشته و یا اینکه نمی خواسته کار به حواشی زیادی کشیده شود و...... با این حال بر‌خلاف بازی قبلی که پر از جنجال بود، بازی برگشت؛  فقط همین قانونی یا غیره قانونی بازی کردن مدافع پرسپولیس است که باید از اول فصل تا الان بازی های این مدافع مورد بررسی قرار بگیرد.

به قلم علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان