//
کدخبر: ۳۱۶۶۱۶ //

سلطانی: سپاهان در شرایط آرمانی نبود

کارشناس فوتبال با اشاره به بازی فولاد مبارکه سپاهان مقابل پیکان گفت: بازی خاصی بود و سپاهان در شرایط آرمانی نبود، بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار مثل شهباززاده شرایط خوبی نداشتند و در کل تیم سرحال و خوب نبود.

سلطانی: سپاهان در شرایط آرمانی نبود
به گزارش فرتاک نیوز،

امرالله سلطانی، پیرامون بازی فولاد مبارکه سپاهان مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خاصی بود و سپاهان در شرایط آرمانی نبود، بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار مثل شهباززاده شرایط خوبی نداشتند و در کل تیم سرحال و خوب نبود.

کارشناس فوتبال افزود: سمت چپ تیم سپاهان غیرفعال بود و تنوع تاکتیکی در فاز حمله وجود نداشت. البته باید این را هم در نظر گرفت که تیم پیکان تیم بسیار خوب و هماهنگ و با انگیزه‌ای بود و فوتبال خوبی انجام داد؛ با این فوتبال و کیفیت حق سپاهان نبود که در این بازی برنده باشد و نتیجه مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی ادامه داد: سپاهان اگر می‌خواهد در کورس قهرمانی بماند در هفته‌های آینده باید فراتر از این عمل کند. بازی معمولی را شاهد بودیم که بعد از ورود کیروش هم با بازی احساسی و سانترهای زودهنگام عملا فوتبال در عمق را ندیدیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: باید از سمت کادر فنی آسیب‌شناسی شود که چرا تیم سپاهان طراوت و شادابی ندارد هرچند طبیعی است که تعدادی از بازیکنان در شرایط افت قرار بگیرند ولی کل مجموعه در حد و اندازه یک تیم قهرمان حاضر نشد.

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد دفاع تیم سپاهان بیان داشت: در فاز دفاعی تیم سپاهان در عمق دچار مشکل شد و تیم پیکان خطرساز ظاهر شد و خدابنده‌لو بازیکن با کیفیت وسرعتی بود، پیکان در ضد حمله فوق‌العاده بود و تاریک و روشن خط دفاعی سپاهان را عیان کرد.

وی در ادامه افزود: سپاهان خوش‌شانس بود که این بازی را نباخت و گلی هم که زد استثنائی بود، از لحاظ داوری قضاوت نمی‌کنم ولی در مجموع سپاهان روز خوبی نداشت. کادر فنی و مدیریتی باید آسیب‌شناسی بکنند که چرا در این مقطع حساس تیم شادابی لازم را ندارد و بالانس نیست.

سلطانی عنوان داشت: همان مقدار که از سمت راست می‌رفتند از سمت چپ نمی‌رفتند و فوتبال در عمق نمودی نداشت و با ورود کیروش هم که همه به فوتبال سنتی و ارسال‌های زود هنگام دل خوش کردند آن هم نه از منطقه سانتر، از مناطق عقب‌تر ارسال می‌کرند که دروازه‌بان و دفاع پیکان توپ‌های اول را زدند و کیروش هم نتوانست تاثیرگذار بازی کند.

کارشناس فوتبال ضمن اشاره به بازی سپاهان و پرسپولیس در خصوص بازی‌های بعدی سپاهان اظهار کرد: بازی‌های سختی پیش‌رو دارد، هر تیمی که با ذوب‌آهن بازی داشته باشد سخت‌تر از بازی با پرسپولیس است چون تیم‌های قعر جدولی که در شرایط سقوط هستند با انگیزه‌تر و جسورتر بازی می‌کنند، همه‌ بازی‌ها فینال است و نباید به شرایط جدول نگاه کرد. سپاهان و پرسپولیس هر کدام تمرکز بیشتری داشته باشد قهرمان می‌شود.

در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم سپاهان اصفهان به مصاف پیکان رفت که این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و با توجه به تساوی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، سپاهان با ۵۳ امتیاز و با دو امتیاز اختلاف بعد از پرسپولیس در همان رده دوم جدول باقی ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۶۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان