//
کدخبر: ۳۱۶۵۵۷ //
کسی به ما زنگ هم نمی زند؛

مجیدی: استقلال را ده سال عقب انداختند

سرمربی استقلال بعد از پیروزی امشب تیمش دوباره به انتقاد از مدیران باشگاه پرداخت.

مجیدی: استقلال را ده سال عقب انداختند
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم استقلال تهران موفق شد در حساس ترین بازی هفته بیست و ششم تراکتور را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. صحبت های فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال:

بازی دفاعی تراکتور اجازه فوتبال زیبا را نداد

بازی چندان زیبا و دلچسبی نبود. تیم تراکتور خیلی روی لایه های دفاعی کار می کرد و بازی زیبا برای تیم ما امکان پذیر نبود. با توجه به شرایطی که باشگاه ما دارد، از زحمت تک تک بچه ها ممنونم.

آقای فیروز کریمی از بهترین مربیان لیگ برتر هستند و فکر می کنم که با همت بازیکنان بود که این برد به دست آمد. بازهم از بازیکنان استقلال تشکر می کنم که با این وضع اسفناک باشگاه استقلال که در چند سال اخیر بی سابقه بوده تمام تلاش شان را کردند و پیروز شدند.

فرهاد مجیدی در پاسخ به سوالی در مورد داوری بازی امروز گفت: خواهش می کنم! تو را خدا! در مورد داوری صحبتی نمی کنم. اسم داوری را نیاورید، بازیکنان و هواداران مان به این اسم آلرژی پیدا کرده اند. از همه شان تشکر می کنم، داوری عالی بود. اگر جرات عذرخواهی ندارند چرا با شعور مردم بازی می کنند؟ من کنار خط بودم و دیدم که داور آفساید ارسلان را گرفت؛ برای چه می آیید و خودتان را توجیه می کنید. داور اشتباه کرده و من در کنفرانس هم گفتم که همه داوران بزرگ دنیا اشتباه می کنند. با بازیکنان هم صحبت کردم که هیچکس حق ندارد در مورد داوری حرف بزند. آقای افشاریان برای چه می آیید توجیه می کنید و دروغ پشت دروغ می گویید. ناراحتی من این است که چرا اشتباهات فقط برای استقلال است و برای تیم دیگری رخ نمی دهد. اگر صحنه ای که ما امروز گل خوردیم خطا بود من دیگر مربیگری نمی کنم. تصمیم من این بود که این فصل در مورد داوری صحبت نکنم ولی به قدری اشتباهات عجیب، هدفمند و برنامه ریزی شده هستند که مجبور می شوم از حق تیم خودم دفاع کنم.

 

بچه ها را به امان خدا ول کردند

وی در مورد پاداشی که به خاطر برد امشب به بازیکنانش داد تاکید کرد: این حداقل کاری است که من می توانم برای بازیکنانم انجام دهم. روحیه بی کسی، تنهایی و بی سر صاحبی تمام ما را فرا گرفته است. دست تک تک بازیکنان را می بوسم. کسی نیست که ما سر بزند. باشگاه را به امان خودش ول کرده اند. هر حرفی می زنیم می گویند بگذارید دولت شان تمام شود. کاری کردند که بازیکنان بی روحیه و بی انگیزه باشند. من همه تلاشم را می کنم که بازیکنانم را در شرایط آرمانی نگه دارم. هر کاری هم بلد نباشم این را بلد هستم. عین خیال شان نیست و وقتی حرف می زنیم ده تا دستگاه نظارتی تماس می گیرند. مسئولین بیایند سر تمرین تا ما هم آنها را ببینیم و بشناسیم که چه کسی مدیران باشگاه هستند. بچه ها را به امان خدا ول کردند و من هم تا حدی می توانم. تعجب می کنم که کسی به ما زنگ هم نمی زند. این تیم استقلال است! استقلال را ده سال عقب انداختند و نمی دانم چگونه می خواهند درستش کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۵۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان