//
کدخبر: ۳۱۶۳۸۰ //
داریوش هرمزی:

مصاف با بادران جدال صعود و سقوط بود

سرمربی قشقایی شیراز گفت:می توانستیم، به بادران گل های بیشتری بزنیم.

مصاف با بادران جدال صعود و سقوط بود
به گزارش فرتاک نیوز،

داریوش هرمزی، گفت: می‌دانستیم مقابل بادران بازی سختی داریم و این تیم با یک نیمکت قوی برای گرفتن جواز صعود به شیراز آمده بود که توپ را به حریف دادیم و چشم به ضدحملات داشتیم که بازیکنان ما با غیرتی مثال زدنی، سه امتیاز حساس این بازی را در شیراز نگه داشتند و اگر دقت بیشتری داشتیم، با نتیجه ۳ بر صفر پیروز می‌شدیم.

وی افزود: مصاف ما با بادران جدال صعود و سقوط بود و همین امر باعث تنش در بازی و دریافت دو اخطار فنی از جانب بازیکنان ما بود که باعث شد تیم ما ده نفره شود اما ما برای آرمان‌های خود جنگیدیم و ما امروز خوشحالیم و استان فارس باید به داشتن چنین تیمی به خود ببالد.

سرمربی تیم شهدای قشقایی در خصوص نحوه قضاوت داور بازی و تعداد کارت‌های زرد و قرمزی که داده شد بیان داشت: نحوه قضاوت آقای ترابیان بسیار خوب بود و با وجود اینکه تیم ما را ده نفره کرد و چند کارت زرد و قرمز به ما نشان داد اما توانست بازی را به خوبی مدیریت کند.

هرمزی همچنین به موضوع تبانی در مسابقات جام آزادگان اشاره کرد و اظهار داشت: ما از کمیته انضباطی انتظار داریم در مقابل تیم‌هایی که تبانی آنها قطعی شده به شکل فوری برخورد کند و باتوجه به میان آمدن بحث تبانی، در این هفته‌های پایانی مسابقات عیار فدراسیون مشخص خواهد شد و من معتقدم عدم وجود یک ناظر و داور قوی در بازی‌ها، بدتر از تبانی در فوتبال است.

تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز در هفته سی و دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، شامگاه یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز و در یک بازی پرتنش با تک گل دقیقه ۳۶ رضا مرادی مقابل تیم مدعی و رده دومی بادران به یک پیروزی ارزشمند دست یافت و با ۳۸ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی مسابقات ایستاد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان