//
کدخبر: ۳۱۶۳۶۱ //

کنعانی زادگان غائب بزرگ پرسپولیس در دربی؟

پرسپولیسی‌ها منتظر رای فدراسیون فوتبال درباره محمدحسین کنعانی زادگان هستند. این نگرانی برای آن‌ها وجود دارد که نکند بازیکن شان دربی را از دست بدهد.

کنعانی زادگان غائب بزرگ پرسپولیس در دربی؟
به گزارش فرتاک نیوز،

داستان ویدیوی جنجالی که از محمد حسین کنعانی زادگان منتشر شده و او به استقلالی‌ها توهین می‌کند دردسر ساز شده است. استقلالی‌ها خواسته اند این بازیکن محروم شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال نباشند.

به گزارش فرارو، کنعانی زادگان، اما می‌گوید ویدیو صداگذاری شده و به همه هواداران فوتبال احترام می‌گذارد. او با همین استدلال بعد از دیدار با فولاد به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می رود و مشخص نیست که توضیحاتش مورد قبول قرار بگیرد یا خیر. از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر رای نهایی فدارسیون فوتبال درباره این بازیکن هستند.

از آنجا که به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی به فرشاد فرجی دستور آماده باش داده تا در ترکیب تیم قرار بگیرد، احتمالا پرسپولیس منتظر محرومیت کنعانی زادگان است، ولی سوال اصلی این است که در این صورت آیا او دربی را از دست می‌دهد یا نه؟

پرسپولیس به غیر از دیدار فردا برابر فولاد یک بازی هم ۱۹ تیر با آلومینیوم اراک دارد و سپس روز ۲۴ تیر باید در دربی جام حذفی به میدان برود. گفته می‌شود محرومیت احتمالی کنعانی زادگان یک جلسه است که اگر چنین شود و این رای قبل از بازی با آلومینیوم اراک صادر شود آن وقت این بازیکن به دربی می‌رسد و خیال کادر فنی راحت می‌شود. هر اتفاقی غیر از این و یا افزایش تعداد بازی‌هایی که کنعانی زادگان احتمالا محروم می‌شود، ممکن است این بازیکن را تبدیل به بزرگترین غائب دربی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان