//
کدخبر: ۳۱۶۲۰۱ //

سرمربی تراکتور: مقابل استقلال به دنبال ارائه یک بازی تماشاگرپسند هستیم/ با همین دستان خالی‌کار را پیش خواهم برد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هواداران ما کری خاصی با تیم‌های پایتخت دارند و همیشه می‌خواهند تیم‌شان مقابل آنها پیروز شود.

سرمربی تراکتور: مقابل استقلال به دنبال ارائه یک بازی تماشاگرپسند هستیم/ با همین دستان خالی‌کار را پیش خواهم برد
به گزارش فرتاک نیوز،

فیروز کریمی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور درباره آخرین شرایط این تیم مطالبی را عنوان کرد که متن این مصاحبه به شرح زیر است:

از وضعیت تیم شروع کنیم؛ تمرینات خوب پیش می‌رود؟

خدا را شکر پس از پیروزی که مقابل ذوب‌آهن داشتیم، تیم از نظر روحی هم پیشرفت خوبی کرده و تمرینات با نشاط و منظمی هم انجام دادیم. علاوه بر مسائل فنی و تاکتیکی، از نظر روحی و روانی نیز با بچه‌ها کار می‌کنیم. پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن تنها یک جلسه با تیم تمرین داشتم و تأثیر همان تمرین را هم دیدید که توانستیم از گل زده خود محافظت کنیم و سه امتیاز را بگیریم. پیش از این نیز گفتم که حداقل باید 10 جلسه تمرینی با تیم داشته باشم که در روزهای گذشته یک سوم این جلسات را پشت سر گذاشته‌ایم. در ادامه نیز با تمرینات فشرده تلاش می‌کنیم تیم را به سطح ایده‌آل و مدنظرمان برسانیم.

نظرتان درباره دیدار روز سه شنبه با استقلال چیست؟

در هفته‌های پایانی همه بازی‌ها سخت می‌شوند و دیدار مقابل استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. به هر حال هواداران تراکتور کری خاصی با تیم‌های پایتخت دارند و همیشه می‌خواهند که تیم‌شان مقابل آنها پیروز شود. 

تعداد غایبان تراکتور در این دیدار هم زیاد است. چه برنامه‌ای برای این موضوع دارید؟

به تیمم کاملاً ایمان دارم و با همین دستان خالی‌مان کار را پیش خواهم برد. مصدومیت و محرومیت، توجیه عدم نتیجه‌گیری نیست و ما با تمام توان به مصافِ رقبای‌مان خواهیم رفت. ان‌شاءالله در دیدار مقابل استقلال با دعای خیر هواداران وارد زمین می‌شویم و جایگزین بضاعت اندک ما، دعای خیر طرفداران‌مان است.

این روزها رقبا تا دندان مسلح هستند، اما دستان فیروزِ کریمی کاملاً خالی است.

در دیدار هفته گذشته هم با دستِ خالی به میدان رفتیم و ترکیبی نصفه و نیمه در اختیار داشتیم، اما مقابل استقلال حتی نصفِ آن نصفه و نیمه را هم نداریم و تعداد غایبان‌مان بیشتر شده است. از تیم مدنظر من برای ترکیب تراکتور بیش از هشت نفر حضور ندارند. البته این مسائلی که گفتم به هیچ عنوان بهانه نیست. به جوانان اعتقاد ویژه‌ای داریم و مقابل استقلال هم به دنبال ارائه یک بازی تماشاگرپسند و همراه با کسب نتیجه خواهیم بود.  باشگاه بر روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کرده و این یک نگاه بلندمدت برای تراکتور به حساب می‌آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان