//
کدخبر: ۳۱۶۱۱۸ //

پشت پرده قهر گل محمدی/ آقای مدیر صدای بازیکنان پرسپولیس را درآورد/ یحیی فردا هم به تمرین پرسپولیس نمی‌رود؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بزرگ‌ترین غایب آخرین تمرین سرخپوشان تهرانی در روز پنجشنبه گذشته بود!

پشت پرده قهر گل محمدی/ آقای مدیر صدای بازیکنان پرسپولیس را درآورد/ یحیی فردا هم به تمرین پرسپولیس نمی‌رود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تمرین ریکاوری پنج شنبه تیم پرسپولیس بعد از بازی مقابل گل گهر در حالی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان در این تمرین شرکت نکرد. ظاهرا دلیل غیبت او نشان دادن ناراحتی‌اش از وضعیت مالی باشگاه است.

در چند روز گذشته بازیکنان این تیم بابت عدم پرداخت مطالباتشان و اینکه باشگاه نسبت به پرداخت پاداش‌ها بی توجه است گلایه‌هایی مطرح کردند و حتی صحبت از اعتصاب در تمرین هم مطرح شده بود.

 حمید مطهری مربی سرخپوشان هم در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر هم به این نکته اشاره کرد که از باشگاه توقع دارند مشکلات مالی را حل کند. چهارشنبه گذشته سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس هم نیز از مدیریت‌های گذشته باشگاه به دلیل به وجود آوردن این مشکلات مالی اعتراض کرد.

اما شاید مهم ترین اعتراض را یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس انجام داد. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سرمربی موفق پرسپولیس به شدت از نحوه پرداخت باشگاه به بازیکنان تیمش شاکی است. گفته می‌شود یکی از دلایل عدم شرکت یحیی گل‌محمدی در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌های پرسپولیس نیز به همین بی پولی و عدم پرداختی مناسب به بازیکنان باز می‌گردد.

سرمربی پرسپولیس بارها به مدیران باشگاه پیغام داده است که مطالبات معوقه فصل جاری را پرداخت کنند اما جواب همیشه یکی بوده است: «فعلا پول نداریم!»

آخرین بار هم یکی از مدیران باشگاه نزد بازیکنان گفته است که ۵ درصد پرداخت می‌کنیم که صدای شاگردان یحیی گل‌محمدی را نیز درآورد!

سرمربی پرسپولیس که تصمیم گرفت در تمرین روز پنج شنبه تیمش شرکت نکند با دلخوری و از طریق یکی از نزدیکان باشگاه به مدیران تیم پیغام داده بود: «همین پرداختی‌های ناچیز، قطره‌ای و ۵ درصدی پدر تیم را درمی‌آورد. اگر می‌خواهید پرداخت کنید لااقل مبلغی بپردازید که خیال بازیکن راحت شود و پول مناسبی از قراردادش را دریافت کند نه اینکه...»

تمرین روز جمعه پرسپولیس با نظر یحیی گل‌محمدی تعطیل و به بازیکنان این تیم استراحت داده شد.

حالا پرسش اصلی اینجاست؛ آیا یحیی گل‌محمدی در تمرین روز شنبه تیمش شرکت می‌کند؟ فراموش نباید کرد پرسپولیس روز سه شنبه دریکی از حساس ترین بازی‌های خود باید در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود. تیم جواد نکونام که از بازی رفت زخمی است و حالا می‌خواهد تلافی کند.

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس باید در آستانه این دیدار حساس فکری عاجل برای حل مشکلات مالی این باشگاه داشته و از یحیی گل‌محمدی سرمربی موفق خود دلجویی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان