//
کدخبر: ۳۱۵۹۹۶ //

باشگاه تراکتور خواهان پرداخت حق پخش تلویزیونی

عضو هیئت مدیره شرکتی که مالکیت تراکتور را برعهده دارد، در صحبت‌هایی انتقادی، خواستار پرداخت حق پخش شد.

باشگاه تراکتور خواهان پرداخت حق پخش تلویزیونی
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه تراکتور دوباره با تغییرات مدیریتی مواجه شده و این بار جمشید نظمی به عنوان مدیرعامل باشگاه کار خود را آغاز کرده و امروز نیز مراسم معارفه وی صورت گرفت. نکته جالب اینکه در حاشیه معارفه مدیرعامل جدید تی‌تی‌ها مهدی رمضانی عضو هیئت مدیره شرکت دریک که مالکیت تراکتور را در دست دارد نیز صحبت‌هایی نسبتا مفصل انجام داد و در بخشی از آن با انتقاد از صداوسیما، این سازمان را «بزرگترین بدهکار فوتبال ایران» خواند.

 

رمضانی با اشاره به اینکه صداوسیما «در وهله حق و حقوق فوتبال را بپردازد» گفت: «امل اصلی مشکلات موجود فوتبال ما صداوسیما است. ولی در کمال ناباوری به جای اینکه مورد مواخذه قرار گیرد و حقوق فوتبال از آن مطالبه شود، حالت تهاجمی به خود گرفته ضمن جانبداری از باشگاه‌های دولتی، بخش خصوصی را مورد حمله قرار می‌دهد.»

 

درخواست حق پخش که حالا از سوی یکی از اعضای مدیریتی شرکت مالک تراکتور مطرح شده، در حالی است که محمدرضا زنوزی دو سال قبل در برنامه‌ای رادیویی از مدیرانی انتقاد کرد که خواستار پرداخت حق پخش هستند. او روز 18 مرداد در برنامه 4-4-2 چنین درخواستهایی را «حرف کلیشه‌ای» خواند و گفت که اگه درآمدزایی صورت نمی‌گیرد «مشکل باشگاه هاست».

زنوزی همچنین گفت: «در صورتی که اگر مدیران دقت کنند، از کنار ۱۶ تیم در لیگ برتر و ۱۸ تیم در لیگ یک، خیلی افراد و شرکت ها می‌توانند استفاده کنند و پول خودشان را می‌برند اما ما فقط نگاه می‌کنیم.» حالا اما یک عضو ارشد مالکیتی تراکتور خواستار پرداخت حق پخش شده است.

 
 
 
 
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان