//
کدخبر: ۳۱۵۸۹۲ //

پرسپولیس پیروز نیمه اول دیدار با گل گهر

دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در نیمه نخست با برتری دو بر یک سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت.

پرسپولیس پیروز نیمه اول دیدار با گل گهر
به گزارش فرتاک نیوز،

از هفته بیست و پنجم لیگ ایران، پرسپولیس از ساعت ۱۹:۵۰ میزبان گل‌گهر بود و در نیمه نخست شاگردان گل‌محمدی به برتری ۲ بر یک مقابل مهمان خود دست یافتند.

مهدی ترابی در دقیقه ۱۰ و ۲۷ برای پرسپولیس و یونس شاکری در دقیقه ۳۹ برای گل‌گهر موفق به گلزنی شدند.

نیمه نخست

در حالی که بازی بدون موقعیت خاصی دنبال می‌شد، مدافع گل گهر از پشت روی امید عالیشاه خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. مهدی ترابی در دقیقه ۱۰ این پنالتی را تبدیل به گل کرد و پرسپولیس با یک گل پیش افتاد. در دقیقه ۲۷ مهدی ترابی یکی از زیباترین گل‌های لیگ برتر را از گوشه محوطه جریمه و با ضربه فنی و قوسی خود وارد دروازه علیرضا حقیقی کرد و خودش و تیمش را دو گله کرد.

در دقیقه ۳۵، ضد حمله سریع گل‌گهر روی حرکت رضا شکاری و ضربه سر یونس شاکری در آستانه ورود به دروازه پرسپولیس بود که شیرجه حامد لک و در ادامه برخورد توپ به دیرک دروازه، مانع از کاهش اختلاف شد تا همچنان دروازه سرخپوشان بسته بماند. در دقیقه ۳۹ بالاخره سانترهای گل‌گهر به ثمر نشست و یونس شاکری در اقدام دوم خود با ضربه دروازه لک را گشود و اختلاف به حداقل رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه (کارت زرد)  و شهریار مغانلو.

ترکیب گل گهر: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، سعید صادقی، یونس شاکری، علیرضا علیزاده، میلاد زکی پور، محمد آقاجانپور، علیرضا آرتا، رضا شکاری (کارت زرد)، احمدرضا زنده‌روح، امین پورعلی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان