//
کدخبر: ۳۱۵۸۱۳ //

کاپیتان پیکان: همه بازیهای لیگ مرگ و زندگی است!

تیم پیکان بعد از تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان که در آخرین دقایق برد را با تساوی عوض کرد آماده بازی با نساجی و شاگردان ساکت الهامی می شود.

 کاپیتان پیکان: همه بازیهای لیگ  مرگ و زندگی است!
به گزارش فرتاک نیوز،

آرمان قاسمی، کاپیتان پیکان که در آستانه بازی با نساجی  در گفت و گو با ما  درباره این بازی اظهار داشت: بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان که می دانستیم بازی سختی داریم و حق مان واقعا برد بود و حریف موقعیتی اصلا نداشت در نهایت یک امتیاز گرفتیم اما نتیجه باید با آن همه فرصتی که داشتیم باید طور دیگری می شد. به هرحال با این همه با توجه به شرایطی که داریم برای بازی با نساجی آماده شدیم که بازی مهم و سرنوشت سازی است و هر دو تیم به سه امتیاز آن احتیاج دارند.

کاپیتان پیکان در ادامه با اشاره به حساس بودن این بازی گفت: در بازی با نفت مسجدسلیمان همان طور که کادرفنی تیم هم بعد مسابقه به آن اشاره داشتند داوری خوبی را شاهد نبودیم و باور کنید تا تیم ها و بازیکنان قصد حرکت به سمت دروازه یکدیگر داشتند با کوچکترین برخورد بازی متوقف می شد.

وی افزود: امسال ما از ناحیه داوری خیلی ضرر کردیم و توقعمان این است که در بازی های حساس پیش رو تا پایان لیگ داوران با کیفیتی گذاشته شود. به خصوص در همین بازی با نساجی که سه امتیاز آن برای هر دو تیم مهم و شاید حکم مرگ و زندگی داشته باشد.

قاسمی در مورد رای بازی با سایپا که گویا بالاخره قرار است امروز اعلام شود، گفت: با رای اولیه که سه امتیاز را از ما در جدول کم کردند در حالی که ما روی رای اعتراض داشتیم و نباید تا اعلام نهایی این اتفاق می افتاد از نظر روحی آسیب زیادی به تیم وارد شد و بچه ها بهم ریختند.

وی افزود: امیدوارم با این همه مستنداتی که از سوی باشگاه پیکان ارایه شد، حق به حقدار برسد.

کاپیتان پیکان در پاسخ به این سوال که با برخی فشارها و توصیه ها شنیده شده است که رای کمیته انضباطی را کمیته استیناف تغییر نخواهد داد، گفت: این موضوع را ماهم در رسانه ها خواندیم و نگران هستیم اما امیدوارم این طور نباشد و رای صادر شده رایی باشد که عدالت در آن در نظر گرفته شده و با هیچ توصیه و فشاری اعلام نشود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۸۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان