//
کدخبر: ۳۱۵۷۶۴ //

نکونام: سازمان لیگ به فولاد زور می‌گوید

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه سازمان لیگ به این تیم زور می‌گوید، گفت: چرا باید تیم من هر چهار روز یک بار بازی کند؟

نکونام: سازمان لیگ به فولاد زور می‌گوید
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم با سپاهان در لیگ برتر، گفت: باید به سپاهان بابت داشتن این تیم تبریک گفت. می‌دانستیم بازی فوق العاده سنگینی داریم. مهم برای ما این بود که نقاط قوت حریف را کنترل کنیم. می‌توانستیم به سه امتیاز دست یابیم. جلوی سپاهان پرمهره با هزینه‌های مفیدی که دارد خوب بازی کردیم. هم در دفاع و هم در حمله موفق بودیم. جلوی بهترین خط حمله لیگ بازی کردیم. توانستیم آنها را کنترل کنیم. روی یک ضربه ایستگاهی تمرکزمان را از دست دادیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم. اگر حواسمان جمع بود با سه امتیاز از زمین خارج می‌شدیم و لیگ را با خیال راحت ادامه می‌دادیم.

سرمربی فولاد درباره قضاوت داور مسابقه، تاکید کرد: در مجموع منصوریان خوب قضاوت کرد. بازی سنگینی بود. در گرمای اهواز کار قضاوت آن‌هم در دیدار دو تیم مدعی سخت می‌شود. مهمترین نکته‌ای که اتفاق افتاد و اعتراض داشتیم، صحنه‌ای بود که بازیکن ما تک به تک را از دست داد و توپ کرنر شد. در آن صحنه که مشخص بود داور کرنر صد درصد نگرفته است، اعتراض بازیکن ما طبیعی است. داور به چهار بازیکن کارت زرد داد. ساسان انصاری را از دست داده‌ام. شیمبا را هم نداشتم. تیم من مهاجم ندارد آن‌هم به خاطر اشتباه داور.

وی درباره اینکه آیا باشگاه فولاد به قضاوت منصوریان اعتراض کرده است؟ تصریح کرد: در ایران قانونی نیست که کارتها را برگردانند. ما هم اعتراض نکردیم. اگر این قانون بود، باید چهار کارت زرد بازیکنان ما پاک می‌شد. اینها نکات ریزی است که در این بازی وجود داشت. در مجموع منصوریان قضاوت خوبی داشت. در آن صحنه اشتباه فاحشی رخ داد. نکته منفی این بود که چهار بازیکن ما کارت الکی گرفتند. در این مقطع لیگ، یک بازیکن و یک کارت خیلی حساس است.

نکونام که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، با بیان اینکه تعداد غایبان تیمش برای بازی با مس رفسنجان هنوز مشخص نیست، افزود: یکسری از بازیکنان قطعاً به بازی می رسند و یکسری را نخواهیم داشت. پنجره نقل و انتقالات ما به خاطر یک بازیکن بسته شد؛ به جای اینکه شدیدترین مجازات را برای این بازیکن در نظر بگیرند، آن را برای نماینده ایران در آسیا در نظر گرفتند.

سرمربی فولاد همچنین با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: برنامه ریزی لیگ به صورتی است که یک بار به صورتی برنامه را برای ما در نظر نگرفتند که یک بار فولاد دو بازی متوالی در خانه انجام دهد. چرا باید تیم من هر چهار روز یک بار بازی کند؟ تیم فولاد چون نه زور، دارد و نه هوادارانش اعتراض و تجمع می‌کنند، اگر زور هم بگویند اتفاقی هم نمی‌افتد اما من به عنوان سرمربی فولاد وظیفه دارم از حق فولاد و استان خوزستان دفاع کنم. از مردم و هواداران تیمم برای این برنامه‌ریزی عذرخواهی می‌کنم. اما زوری نداریم و نمی‌توانیم کاری کنیم. به هر حال به صورتی برنامه‌ریزی کردند که خدایی ناکرده فولاد دو بازی متوالی در خانه انجام ندهد و اتفاقاتی بیافتاد که فولاد نتیجه بگیرد و بالا بیاید.

نکونام خاطرنشان کرد: کجای این عدالت است که تیم ما باید یک بازی نابرابر داشته باشد. شرایط‌مان خیلی سخت است و خدا را شکر دوستان بدترین برنامه‌ریزی را برای ما انجام داده‌اند. سازمان لیگ یک بازی ما را قبل از پلی آف آسیا لغو کرد که از آنها تشکر کردیم. نتیجه اش را گرفتیم و برای فوتبال ایران خوب شد و توانستیم سهمیه ایران را حفظ کنیم ولی بقیه برنامه ریزی ها را ببینید.

سرمربی فولاد که سابقه بازی در تیم اوساسونا اسپانیا را هم دارد، در پایان در پاسخ به این سئوال که کدام تیم مدعی قهرمانی یورو ۲۰۲۰ است؟ گفت: ساعت تمرینات ما به خاطر گرمای اهواز دیر است و برای همین امسال مسابقات اروپا را کم دیدم ولی از برد اسپانیا مقابل کرواسی خوشحال شدم. عِرق خاصی به اسپانیا دارم. امیدوارم اسپانیا قهرمان شود. آنها دارند تیمشان را برای جام جهانی آماده می‌کنند و یکسری بازیکنان جوان آورده‌اند. شاید این جام برایشان مهم نباشد. امیدوارم اسپانیا یا ایتالیا قهرمان شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان