//
کدخبر: ۳۱۵۵۴۸ //

رابط: امیدوارم رفتار‌ها با نفت مسجدسلیمان بهتر شود/ پیکان را تقریبا برده بودیم

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تقریبا پیکان را برده بودیم، اما در دقایق پایانی گل خوردیم.

رابط: امیدوارم رفتار‌ها با نفت مسجدسلیمان بهتر شود/ پیکان را تقریبا برده بودیم
به گزارش فرتاک نیوز،

فردین رابط، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان  درباره بازی تیمش برابر  پیکان  که با تساوی یک - یک به پایان رسید، اظهار داشت: بازی را تقریبا برده بودیم و خوشحالی می‌کردیم، اما در وقت‌های اضافه گل خوردیم. داوری کمی نامنظم بود و باید بیشتر دقت می‌کرد. ما با همین روند ادامه می‌دهیم تا ان شاءالله بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

رابط در ادامه گفت: پرداختی به بازیکنان دیر انجام شد. قبل از این بازی هم می‌توانستیم تیم‌های دیگر را ببریم. در بازی با فولاد هم اشتباه داشتیم و به همین دلیل باختیم. بازیکنان ما جوان و باانگیزه هستند و همه از جان و دل مایه می‌گذارند.

او افزود: ان شاءالله تیم را در لیگ برتر نگه می‌داریم. امیدوارم مسئولان هم بیشتر به ما توجه کنند. در این شرایط واقعا کار برای کادر فنی و بازیکنان سخت است. امیدوارم رفتار‌ها با تیم ما بهتر شود.

بازیکن نفت مسجد سلیمان درباره کار با محمود فکری گفت: به فکری ارادت دارم و در استقلال هم شاگرد او بودم. فکری آدم بسیار خوش قلبی است و باز هم افتخار شاگردی او نصیب من شد. امیدوارم با کمک او بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۵۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان