//
کدخبر: ۳۱۵۳۲۳ //

عنایتی و آرزوی صعود در همین نزدیکی

تیم فوتبال هوادار صدرنشین رقابت های لیگ برتر در ۴ هفته مانده به پایان رقابت ها شانس نخست صعود به لیگ برتر است.

عنایتی و آرزوی صعود در همین نزدیکی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال هوادار که پس از خرید امتیاز تیم سرخپوشان پاکدشت در نیم فصل دوم فصل گذشته خودش را به دایره تیم های حاضر در فوتبال ایران اضافه کرد حالا در سالهای ابتدای حضور خود در فوتبال ایران به شانس نخست صعود تبدیل شده است.

هوادار در این فصل ابتدا به پشتوانه اسپانسر پای به این رقابت ها گذاشت اما در اواسط راه با مشکلاتی که برای این حامی مالی به وجود آمد رضا عنایتی خودش علاوه بر سرمربی بودن وظیفه حمایت از تیم را هم عهده داره شد تا اینکه در نیم فصل برای اینکه امورات جاری تیم انجام شود مجبور به فروش چند بازیکن اصلی خود شد تا کار در ادامه برای این تیم سخت شود.

پس از اینکه چند بازیکن تاثیرگذار از این تیم جدا شدند و با توجه به عدم بنیه مالی قوی تیم هوادار بسیاری پیش بینی کردند این تیم از کورس صعود جا می ماند اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان رضا عنایتی با کسب نتایح خوب و امید موفق شدند به صدر جدول برسند.

بنفش پوشان تهرانی حالا در فاصله ۴ هفته به پایان بسیار امیدوار هستند تا با پیروزی برابر رقبای خود راهی لیگ برتر شوند تا پس از سالها یک رنگ جدید به طیف رنگ های حاضر در تیم های لیگ برتر اضافه شود و در اتفاقی ویژه هم یک مربی و مدیرعامل جدید به فوتبال ایران معرفی می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۳۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان