//
کدخبر: ۳۱۵۲۵۵ //

سید مهدی حسینی- ذوب آهن، به یاد گلزنی در اصفهان

هافبک آلومینیوم امیدوار به تکرار گلزنی در زمین ذوب‌آهن است.

سید مهدی حسینی- ذوب آهن، به یاد گلزنی در اصفهان
به گزارش فرتاک نیوز،

آلومینیوم اراک که در نیم‌فصل اول به تساوی ۲ بر ۲ مقابل ذوب‌آهن رسید، در شرایطی امروز برابر حریف اصفهانی خود قرار می‌گیرد که بازیکنان با سابقه گلزنی به ذوب را در اختیار دارد و می‌تواند با انگیزه‌ای که این نفرات دارند، دوباره صاحب امتیاز شود و به روند خوب خود ادامه دهد.

آلومینیوم در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن مثل سایر مسابقات این فصل سید مهدی حسینی را در اختیار دارد؛ بازیکنی که سابقه زدن گل سه امتیازی با صبا مقابل ذوب‌آهن در زمانی که سید مجتبی حسینی سرمربی‌اش بود را دارد و این بازیکن اراکی‌ها دوباره باید برابر همین تیم و سرمربی قرار بگیرد.

سید مهدی حسینی که در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده و دومین گلزن برتر آلومینیوم اراک است، پس از حضور علیرضا منصوریان در این تیم کمی عقب‌تر رفته و در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند که همین اتفاق موجب شده تا از دروازه حریفان فاصله بگیرد ولی با این وجود او امیدوار است پس از ۶ هفته دوباره گلزنی کند.

این هافبک ریزنقش اراکی‌ها آخرین بار در هفته هفدهم مقابل سپاهان موفق به گلزنی شد و به دنبال این است تا دوباره دروازه یک تیم اصفهانی را باز کند و موجب ادامه روند موفقیت‌آمیز آلومینیوم شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان