//
کدخبر: ۳۱۵۲۳۲ //

بررسی یک ادعای جنجالی؛ آیا فامیلِ عزیزی خادم قرار است جایگزین اسکوچیچ شود؟

مربی پیشین تیم ملی در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد اگر قرار است با برکناری اسکوچیچ، فامیل عزیزی خادم سرمربی تیم ملی شود، صد درصد اعتقاد دارم اسکوچیچ را حفظ کنند.

بررسی یک ادعای جنجالی؛ آیا فامیلِ عزیزی خادم قرار است جایگزین اسکوچیچ شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 بیژن ذوالفقارنسب مربی پیشین تیم ملی ایران در گفت‌و‌گو با برنامه ورزش و مردم درباره آینده نیمکت تیم ملی فوتبال ایران و بحث مهم ماندن یا رفتن دراگان اسکوچیچ صحبت می‌‌کرد، ‌در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «برای همه مربیان ایرانی احترام زیادی قائلم، ولی اگر قرار است با برکناری اسکوچیچ، فامیل آقای عزیزی خادم سرمربی تیم ملی شود، صد درصد اعتقاد دارم اسکوچیچ را حفظ کنند، چون در این صورت او می‌تواند بهترین مربی برای ملی باشد».

ذوالفقارنسب که در این گفت‌‌وگو بر خلاف جلال چراغپور (دیگر میهمان تلفنی برنامه) موافق تغییر سرمربی تیم ملی - تحت ایجاد بستر‌های لازم - بود، در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع برکناری تومیسلاو ایویچ پیش از جام جهانی 1998 و اتفاقاتی که به حضور جلال طالبی ختم شد، پرداخت. او در این باره گفت: بعد از برکناری ایویچ مربی را برای تیم ملی انتخاب کردند که در یک سال قبلش مربی تیم پینگ‌پنگ هم نبود!

با توجه به اشاره ذوالفقارنسب به تغییر سرمربی کنونی تیم ملی و صحبت از حضور فامیلِ عزیزی خادم، خبرنگار تسنیم با این پیشکسوت فوتبال ایران و البته مربی پیشین تیم ملی تماس گرفت که او اینطور توضیح داد: منظور من این بود که فدراسیون فوتبال باید میز مذاکره فوتبال داشته باشد و شش هفت خبره فوتبالی را دعوت کند تا آنها در قالب کمیته فنی تصمیم بگیرند. این افراد باید بین 30 تا 50 سال سن داشته، از پیشینه خوبی در فوتبال برخوردار باشند و مربیان دنیا را به خوبی بشناسند.

وی در ادامه اشاره کرد: در حال حاضر مربیان بزرگ و حرفه‌‌ای در دنیا حضور دارند که آرزو دارند با تیمی به جام جهانی بروند. منظور من از آن حرف این نبود که واقعاً فردی که فامیل و آشنای عزیزی خادم به حساب می‌آید، قرار است سرمربی تیم ملی شود. من فقط واهمه دارم که دو یا سه ایجنت یا خبرنگارنما را به فدراسیون بیاورند تا آنها برای انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرند. فدراسیون فوتبال باید کمیته فنی با حضور افرادی که مقبولیت دارند را تشکیل بدهد تا آنها با هم بحث کنند و به نتیجه برسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان