//
کدخبر: ۳۱۵۱۸۵ //

فرانچسکو توتی: رم بهترین مربی جهان را استخدام کرد

فرانچسکو توتی، اسطوره رم و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه از پیوستن ژوزه مورینیو به تیمش خوشحال است.

فرانچسکو توتی: رم بهترین مربی جهان را استخدام کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر یک نفر باشد که حق داشته باشد از جانب رم صحبت کند، آن فرانچسکو توتی است. بهترین گلزن تاریخ باشگاه و یکی از بزرگترین اسطوره های جالوروسی که اصلا خوشحالی خود از پیوستن مورینیو به تیم محبوبش را پنهان نمی کند.

مهاجم سابق رم با پیراهن تیم پایتخت ایتالیا 307 گل به ثمر رساند، اما با این وجود حسرت این را دارد که در دوران فوتبالش زیر نظر سرمربی پرتغالی بازی نکرده است.

توتی به خبرنگاران گفت: "آیا آرزو می کنم توسط مورینیو تمرین داده می شدم؟ وقتی جوان تر بودم، بله!"

پیش از این نیز مهاجم سابق ایتالیایی برای خوش‌آمدگویی به مورینیو پیامی را منتشر کرده بود: "وقتی مورینیو بیاید، خودش حرف خودش را می زند، اما ما بهترین مربی جهان را به خدمت گرفته ایم."

تنها پنج روز پس از حذف رم برابر منچستر یونایتد در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، این باشگاه اعلام کرد که با مورینیو تا سال 2024 به توافق رسیده است.

با وجودی که فصل هنوز به پایان نرسیده بود اما باشگاه رم که مدت ها بود از پائولو فونسکا، سرمربی پرتغالی خود، نارارضی بود تصمیم گرفت که پس از حذف از رقابت های اروپایی کار را یک سره کند و منتظر پایان فصل نماند. به این ترتیب بود که مورینیو برای فصل آتی جایگزین هموطن خود روی نیمکت رم شد. هر چند آقای خاص تصمیم گرفت تا به احترام فونسکا تا پیش از پایان فصل و جدایی رسمی او از رم، به ایتالیا نرود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۱۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان