//
کدخبر: ۳۱۵۱۶۴ //
اعلام رای انضباطی

تغییر در نتیجه هفت بازی / نفت امیدیه نقره داغ شد

رای کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه‌های شهرداری بم، شهدای بابلسر، بندر ماهشهر، نیروی زمینی، میلاد مهر تهران، عقاب نزاجا و شمس آذر قزوین از تیم نفت امیدیه مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز در مسابقات لیگ دسته دوم اعلام شد.

تغییر در نتیجه هفت بازی / نفت امیدیه نقره داغ شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به تقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص تخلف انتسابی به باشگاه نفت امیدیه مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام مسعود اشرفی در بازی مقابل تیم‌های شاکی (شهرداری بم، شهدای بابلسر، بندر ماهشهر، نیروی زمینی، میلاد مهر تهران، عقاب نزاجا و شمس آذر قزوین) به دلیل مشمول خدمت سربازی بودن این بازیکن و جعل مدارک اشتغال به تحصیل و مجوز فعالیت ورزشی غیر واقعی، با توجه به مستندات و محتویات پرونده، غیر موثر تشخیص دادن دفاعیات ابرازی، پاسخ استعلام و سایر قراین، تخلف انتسابی به باشگاه و این بازیکن محرز شد.

با توجه به مصادیق بند ب ماده 61 مقررات انضباطی مصوب 1397 و مستند به بند 2 این مقرره ضمن بازنده اعلام شدن باشگاه نفت امیدیه در تمامی بازی‌های مورد شکایت با نتیجه 3 بر صفر، این باشگاه به پرداخت یکصد و ده میلیون ریال جریمه نقدی و مسعود اشرفی به 4 جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی و پرداخت شصت میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

ضمن اینکه در موضوع جعل و استفاده از سند مجعول، با توجه به اتخاذ تصمیم در دادنامه سابق الصدور، کمیته انضباطی مواجه با تکلیف دیگری نیست.

همچنین در خصوص شکایت باشگاه سردار بوکان علیه نفت امیدیه مبنی بر استفاده از این بازیکن به صورت غیرمجاز در بازی بین دو تیم، به دلیل صدور دادنامه کمیته انضباطی به شماره 168 مورخ چهارم اردیبهشت ماه 1400 مبنی بر بازنده اعلام شدن تیم سردار بوکان با نتیجه 3 بر صفر به دلیل نیمه تمام ماندن بازی که به قطعیت رسیده است، شکایت سردار بوکان بابت استفاده از بازیکن غیر مجاز در این بازی رد شد.

رای صادره به مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان