//
کدخبر: ۳۱۵۱۴۵ //

مربی گل گهر:ساختار دفاعی استقلال قابل احترام است/ قلعه نویی هیچوقت زیبایی های بازی را فدای نتیجه نمی کند

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: به بازی فردا به چشم بازی 3 امتیازی نگاه می کنیم نه چیز دیگر.

مربی گل گهر:ساختار دفاعی استقلال قابل احترام است/ قلعه نویی هیچوقت زیبایی های بازی را فدای نتیجه نمی کند
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه نویی مثل هفته های گذشته در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و گل گهر سیرجان هم شرکت نکرد.

سعید الهویی در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال گفت: برای آقای دکتر صدر آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم او هر چه سریعتر بر بیماری اش غلبه کند. این هفته هفته مبارزه با اعتیاد است، امیدوارم از ورزش به صورت همگانی برای تحقق شعار «نه به اعتیاد» استفاده کنیم.امیدوارم ریشه اعتیاد در جامعه خشکیده شود تا جامعه پویاتری داشته باشیم.

وی افزود: استقلال تیمی خوب با کادر فنی و مدیریتی خوب و تجربه زیاد است ، این تیم کیفیت فنی خوبی از خودش نشان داده ولی نباید فراموش کنیم گل گهر امسال فوتبال با کیفیت و با سبک به خصوص سرمربی تیم ارائه کرده و با هدایت قلعه نویی در یک زمان کوتاه به موفقیت های بزرگی رسیده است. امیدوارم بازیکنان ما با تمرکز کافی برای اینکه کمترین اشتباه را داشته باشند وارد زمین شوند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مربی گل گهر تاکید کرد: بازی فردا برای هر دو تیم بسیار سخت و یک عضو جامعه هم داور بازی است که امیدوارم داور بازی فردا روز خوبی داشته باشد و عدالت خوبی  در زمین اجرا شود. شعار سال گذشته ما عدالت در داوری بود ولی می خواهیم آن را توسعه بدهیم.ما از جامعه داوری و از فدراسیون می خواهیم VAR را هر چه سریعتر وارد ایران کنند چون حلقه گمشده فوتبال ایران است و می تواند باعث عدالت در فوتبال شود.

وی در خصوص اینکه دیدار فردا جنگ سهمیه است گفت: مطمئنا استقلال، گل گهر، فولاد، تراکتور و آلومینیوم جایگاهی در جدول داریم که می توانیم جایگاه بهتری برای خودمان در پایان فصل متصور شویم. بعد از بازی فردا 6 بازی دیگر باقی مانده و هر نتیجه ای رقم بخورد 6 مسابقه دیگر فرصتی است تا با موفقیت لیگ را تمام کنیم. ما هم به بازی فردا به چشم بازی 3 امتیازی نگاه می کنیم و نه چیز دیگر.

الهویی در خصوص اینکه استقلال یکی از خطوط دفاعی قدرتمند را دارد و در دیدار رفت گل گهر را در زمینش شکست داده است گفت: ساختار دفاعی استقلال قابل احترام است ولی نباید باخت ما در دور رفت را به ساختار دفاعی این تیم ربط بدهیم. آن روز یکی از خارق العاده ترین عملکردهای دروازه بان ها را در لیگ برتر از رشید مظاهری دیدیم و حق ما در آن مسابقه با توجه به موقعیت هایی که ایجاد کردیم پیروزی بود.حلقه مفقوده ما در آن بازی عدم تمرکز بود و امیدوارم فردا در ساختار دفاعی و هجوم طوری عمل کنیم که نتیجه دیدار رفت را جبران کنیم.

مربی گل گهر در خصوص تقابل قلعه نویی با تیمی مثل استقلال که جذاب می شود گفت:در این 5-6 سال  تا جایی که یادم است تقابل تیم های آقای قلعه نویی با تیم های تراکتور، استقلال، سپاهان و فولاد جذابیت های زیادی داشته  چون او هیچوقت زیبایی های بازی را فدای نتیجه نمی کند.او نگاه تهاجمی به بازی و یک جمله معروف دارد که می گوید ترجیح می دهم که یک بازی را 3 بر 2 ببریم تا یک بر صفر برنده شویم.این بازی هم پخش زنده می شود و جذابیت دارد و امیدوارم فردا شاهد یک فوتبال زیبا باشیم.

وی در خصوص مصدومان گل گهر برای بازی با استقلال عنوان کرد:خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم، امروز تمرین آخر را انجام می دهیم و بر اساس شرایط تمرین تصمیم گرفته می شود که چه بازیکنی به میدان برود و چه بازیکنی بازی نکند.

الهویی در خصوص قضاوت زاهدی فر در بازی فردا گفت: برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم عدالت رعایت شود.از رسانه ها هم می خواهم فقط یک صحنه را بولد نکنند و خوشحال می شویم که دو تیم فردا فوتبال جوانمردانه ای داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان