//
کدخبر: ۳۱۵۰۰۰ //

مظلومی: سه امتیاز بازی با گل گهر می تواند از نظر روحی کمک زیادی به استقلال کند/ این حواشی در شان استقلال نیست

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه استقلال با حاشیه‌هایی روبرو است و امیدواریم این حاشیه‌ها هر چه زودتر به پایان رسیده و این تیم بتواند با تمرکز به راهش در هفته‌های پایانی لیگ برتر ادامه دهد.

مظلومی: سه امتیاز بازی با گل گهر می تواند از نظر روحی کمک زیادی به استقلال کند/  این حواشی در شان استقلال نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

«پرویز مظلومی» در خصوص حواشی اخیر باشگاه استقلال، اظهار داشت: استقلال در نیمه دو بازی با پدیده عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشت و توانست با دو گل به پیروزی با ارزش برسد.

وی با اشاره به اهمیت پیروزی مقابل پدیده، افزود: آن چیزی که در بازی با پدیده اهمیت داشت سه امتیاز بازی بود، استقلال با این پیروزی همچنان خود را در جدول نگه داشت و به طور حتم انگیزه‌های فراوانی برای بازی‌های آینده خواهد داشت.

سرمربی اسبق استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه استقلال با حاشیه‌هایی روبروست و امیدواریم این حاشیه‌ها هر چه زودتر به پایان برسد و این تیم بتواند با تمرکز به راهش در هفته‌های پایانی لیگ برتر ادامه بدهد. به اعتقاد من این حواشی در شان استقلال نیست.

مظلومی تصریح کرد: هواداران استقلال سال‌هاست به دنبال موفقیت تیم خود هستند و امیدوارم مسوولان در نظر داشته باشند این هواداران تنها دلخوشی‌شان فوتبال است و دوست دارند موفقیت تیم محبوبشان را ببینند. اینگونه حواشی فقط به استقلال لطمه خواهد زد.

وی خطاب به مدیران باشگاه استقلال، تاکید کرد: همه باید دست به دست هم بدهند تا استقلال از این شرایط ویژه عبور کند و بتواند به جای حاشیه آرامش داشته باشد.

سرمربی اسبق استقلال در پایان با اشاره به دیدار این تیم مقابل گل گهر سیرجان گفت: استقلال یک بازی حساس دیگر با گل گهر سیرجان دارد. قلعه‌‎نویی استقلال را خوب می‌شناسد و به طور حتم بازی جذابی خواهد بود. سه امتیاز این بازی می تواند از نظر روحی به استقلال کمک زیادی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۰۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان