//
کدخبر: ۳۱۴۹۵۳ //

برومند: استقلال مثل گوشت قربانی شده و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایط این روزهای آبی‌پوشان گفت: استقلال مثل گوشت قربانی شده و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست.

برومند: استقلال مثل گوشت قربانی شده و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

پرویز برومند درباره برتری 2 بر صفر استقلال مقابل پدیده مشهد در بازی معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی به غیر از آن دو گلی که استقلال زد و حملات پایانی پدیده چیز خاصی نداشت. خوشحالم استقلال با شرایطی که داشت این نتیجه را کسب کرد.

وی درباره اختلافات در باشگاه استقلال تصریح کرد: تحمل مجیدی تمام شده است. چیزی به نام باشگاه و سازمان در استقلال نداریم و همه چیز بهم ریخته است. هواداران گناه دارند و نباید هر سال شاهد این اتفاقات باشند.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: رخ دادن این اتفاق‌ها در هر سال عجیب است. هیچ کسی هم پاسخگو نیست. استقلال مثل گوشت قربانی شده و هر کسی به خودش اجازه می‌دهد درباره آن اظهار نظر کند. هر کسی به راحتی دل هواداران را می‌شکند و مطمئن باشید آه این هوادار یک روز دامن آنها را می‌گیرد. استقلال چیزی به اسم هیئت مدیره و مدیرعامل ندارد و هر از گاهی یک نفر کمک می‌کند و می‌رود. برای وزارت ورزش متاسفم و از دولت جدید و آقای رئیسی می‌خواهم که به ورزش و به خصوص باشگاه استقلال رسیدگی کنند.

غلامپور: برای استقلال فاجعه است که لنگ چای و آب دادن زمین باشد/ اسب‌شان را زین کرده‌اند که مجیدی را بزنند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۹۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان