//
کدخبر: ۳۱۴۹۳۶ //

نیمه نهایی و فینال یورو با حضور هزاران تماشاگر

مسئولان انگلیسی ظرفیت پذیرش تماشاگر برای دیدار نیمه نهایی و فینال یورو ۲۰۲۰ را افزایش دادند.

نیمه نهایی و فینال یورو با حضور هزاران تماشاگر

و به نقل از تایمز، مسابقات نیمه نهایی و فینال یورو ۲۰۲۰ در لندن قرار است در حضور ۶۰ هزار تماشاگر برگزار شود. دولت انگلیس و یوفا روز سه شنبه برای افزایش تعداد هواداران توافق کردند.

بیش از ۶۰،۰۰۰ هوادار اجازه ورود به مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات قهرمانی اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن را دارند. دولت انگلیس و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) روز سه شنبه در این مورد توافق کردند. در پیامی از وزارت ورزش در لندن آمده است که ورزشگاه ومبلی لندن باید بتواند ۷۵ درصد  در اختیار تماشاگران باشد.

الکساندر چفرین رئیس یوفا گفت: این خبر بسیار خوبی است که بسیاری از طرفداران می توانند سه مسابقه یورو را در ومبلی مشاهده کنند. ۱۸ ماه گذشته به ما نشان داد که هواداران داخل و خارج از زمین چقدر از اهمیت برخوردار هستند. این مسابقات پرتوی از امید است و به مردم نشان می دهد که عادی سازی در حال بازگشت است. این یک قدم دیگر در راه است. من از نخست وزیر و دولت انگلیس برای همکاری مشترک سپاسگزارم تا بتوانیم فینال مسابقات را در ومبلی به موفقیت خوبی برسانیم.  

مقررات دقیق برای دارندگان بلیط اعمال می شود. فقط کسانی که از محافظت کامل در برابر واکسیناسیون برخوردار هستند اجازه ورود دارند.

بر اساس این اعلامیه، الیور داودن وزیر ورزش گفت: همه شرکت کنندگان باید از قوانین سختگیرانه کرونا پیروی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان