//
کدخبر: ۳۱۴۹۰۳ //

خلیلی‌: بهانه‌ بازنده‌ها نخ‌نما و تکراری شده است

پیشکسوت و مهاجم اسبق پرسپولیس با رد حمایت‌ها برای موفقیت این تیم مدعی است، عملکرد فنی و کیفی سرخ‌ها در کنار تلاش آنها ثمره‌اش قهرمانی‌های تکراری بوده است.

خلیلی‌: بهانه‌ بازنده‌ها نخ‌نما و تکراری شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن خلیلی مهاجم اسبق پرسپولیس که مدتی نیز در سمت سرپرست در این تیم حضور داشت با تبریک قهرمانی این تیم گفت: به تمام مجموعه باشگاه و خصوصا هواداران، بازیکنان و کادرفنی این موفقیت را تبریک می‌گویم. این تیم به چیزی که شایسته آن بود رسید و تنها نکته منفی این جام، غیبت هواداران بود که امیدوارم هرچه زودتر شاهد حضور آنها در سکوها باشیم. با این حال هواداران پرسپولیس در روزهای غیبت در سکو نیز حمایت جانانه‌ای در فضای مجازی از این تیم و بازیکنان داشته‌اند و سهم خود را به بهترین شکل به نمایش گذاشتند.

 

وی با اشاره به عملکرد تیم گفت: پرسپولیس بازی حساب شده و خوبی را برابر حریف به نمایش گذاشت و با ایجاد چند موقعیت مناسب در نهایت به چیزی که استحقاق آن را داشت رسید. کمترین فرصت و فضا به حریف داده شد و در نهایت به برتری در این بازی رسیدند و جام قهرمانی را از آن خود کردند.

خلیلی در واکنش به صحبت‌های رسول خطیبی و ارتباط دادن این قهرمانی به حمایت وزارت گفت: این مساله را تنها تیم‌های آسیایی که مقابل قدرت پرسپولیس مغلوب شده‌اند نگفته‌اند. این یک بهانه تکراری و نخ نما برای تمام تیم‌هایی شده که مقابل قدرت فنی پرسپولیس حرفی برای گفتن ندارند. پرسپولیس قدرت خود را چه در ایران و چه در آسیا به نمایش گذاشته و بر پایه آن به موفقیت و قهرمانی رسیده است. این حرف‌ها پایه فنی ندارد و بهتر است واقعیت را پذیرفت و به حریف قدرتمند احترام گذاشت.

 

مهاجم اسبق سرخ‌ها در پایان گفت: تا زمانی که دنبال این بهانه‌ها باشند پرسپولیس با قدرت به کار ادامه می‌دهد. باید به جای این صحبت‌های بی اساس به دنبال تقویت خودشان از نظر فنی و ذهنی باشند. پرسپولیس در آسیا و علیرغم تفاوت چشمگیری که از نظر حمایت مالی از دیگر تیم‌ها وجود دارد توانسته به موفقیتهای بزرگی دست یابد و این نشان از روحیه جاه طلبی و تلاش آنها برای کسب موفقیت می‌دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان