//
کدخبر: ۳۱۴۸۷۴ //

نخست وزیر ایتالیا: تلاش می‌کنم تا از برگزاری دیدار فینال یورو ۲۰۲۰ در کشور انگلیس جلوگیری کنم

ایتالیایی‌ها با برگزاری دیدار فینال شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا در شهر لندن مخالف هستند.

نخست وزیر ایتالیا: تلاش می‌کنم تا از برگزاری دیدار فینال یورو 2020 در کشور انگلیس جلوگیری کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

 دو دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات یورو 2020 و دیدار فینال این رقابت‌ها در حالی قرار است در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار شود که ایتالیایی‌ها مخالف برگزاری دیدار فینال در این ورزشگاه بوده و به دنبال این هستند تا در دیدار پایانی این رقابت‌ها را در ورزشگاه المپیکو شهر رم برگزار کنند.

ماریو دراگی نخست‌وزیر ایتالیا پس از دیدار با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در این باره گفت: من سعی خواهم کرد تا از برگزاری دیدار فینال یورو 2020 در کشور انگلیس جلوگیری کنم، کشوری که آمار مبتلایانش به کرونا به سرعت در حال افزایش است. من طرفدار این هستم که فینال مسابقات نباید در کشوری برگزار شود که خطر ابتلا به ویروس کرونا در آن بسیار زیاد است.

نخست‌وزیر ایتالیا در حالی این اظهارات را به زبان آورده که روز گذشته (دوشنبه) 459 مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور ایتالیا به ثبت رسید و 21 نفر نیز جان خود را به همین دلیل از دست دادند، این در حالی است که روز گذشته در بریتانیا 10 هزار و 633 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسید و تنها پنج نفر جان خود را از دست دادند.

یک عضو اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) که نامش فاش نشده به خبرگزاری «آنسا» ایتالیا گفته که اتحادیه فوتبال انگلیس و مسئولان دولت انگلیس در حال همکاری با یکدیگر هستند تا از برگزاری بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال یورو 2020 در ومبلی لندن اطمینان پیدا کنند و یوفا هم برنامه‌ای برای تغییر محل این سه بازی ندارد.

یوفا همچنین در حال مذاکره با دولت انگلیس است تا برای دو بازی مرحله نیمه‌نهایی و دیدار فینال یورو 2020 تعداد 65 هزار هوادار در ورزشگاه ومبلی حضور داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان