//
کدخبر: ۳۱۴۸۶۴ //

کریم باقری خطاب به کنعانی زادگان:اصلا این پیراهن برای خودت!

در حاشیه جشن قهرمانی سوپرجام پرسپولیس تهران محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس لایوی طولانی در اینستاگرام رفت.

کریم باقری خطاب به کنعانی زادگان:اصلا این پیراهن برای خودت!
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس بعد از اتمام بازی‌های ملی موفق شد کار خود را با کسب پیروزی از سر بگیرد. سرخ‌های تهران توانستند در دیداری تراکتور تبریز را با گل آل کثیر شکست دهند و جام دیگری را به ویترین افتخارات پرسپولیس،با برتری در سوپرجام اضافه کنند. محمدحسین کنعانی زادگان مدافعی که با درخشش خود به مهره قابل اعتماد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی نیز تبدیل شده و در بحرین عملکرد خوبی داشت پس از پایان اردوی تیم ملی و بازگشت به تهران بار دیگر در ترکیب اصلی سرخ ها به میدان رفت.

کنعانی‌زادگان در تیم پرسپولیس شماره‌ای را بر تن می‌کند که کریم باقری با آن سا‌ل‌ها در میانه زمین پرسپولیس درخشیده و بدون شک این شماره همواره تداعی کننده خاطرات کریم باقری، بازیکن با اخلاق پرسپولیس و تیم ملی ایران است. کنعانی‌زادگان پس از بازگشت به پرسپولیس با کسب اجازه از باقری، مربی تیم این پیراهن را بر تن کرد و توانست قهرمانی لیگ را نیز با لباس پرسپولیس جشن بگیرد.

 کنعانی پس از قهرمانی سرخ‌ها در جشن قهرمانی لایوی را در اینستاگرام با مخاطبانش به اشتراک گذاشت که حضور کریم باقری در قسمتی از آن صحنه های جالبی را ثبت کرد. کریم باقری به کنعانی اصرار داشت که سریع تر لایو را قطع کند که با شیطنت‌هایی از سوی این مدافع همراه بود. کنعانی‌زادگان به کریم باقری گفت: آقا کریم! شماره شش شما را من می‌پوشم که باقری در جواب گفت: اصلا این پیراهن برای خودت!

کنعانی تا این‌جای فصل در مورد شایعات مطرح شده مبنی بر پیوستن به تیم قطری سکوت کرده و همواره ترجیح داده است در مورد پرسپولیس و بازی‌های پیش روی این تیم حرف بزند. او که در مقطعی برای استقلال بازی کرد پس از بازگشت به پرسپولیس توانست با بازی‌های خوب و کم اشتباه به یکی از بازیکنان محبوب تیم بدل شود؛البته اینکه پیراهن شش و ارثیه کریم باقری او را در پرسپولیس نگه دارد داستان دیگری است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان