//
کدخبر: ۳۱۴۸۲۲ //

قطع همکاری پائولینیو با گوانگژو

هافبک برزیلی سابق تاتنهام و بارسلونا به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا، قرارداد خود را با تیم گوانگژو فسخ کرد.

قطع همکاری پائولینیو با گوانگژو
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از AFC، پائولینیو هافبک ملی پوش سابق برزیل که در سال ۲۰۱۵ به گوانگژو اورگراند در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا کمک کرد، به دلیل ادامه بیماری همه گیر COVID-۱۹ با توافق مشترک با باشگاه سوپرلیگ چین قرارداد خود را فسخ کرد.

بازیکن ۳۲ ساله سابق تاتنهام و بارسلونا دو سال دیگر از قراردادش مانده بود.

قهرمان هشت دوره سوپرلیگ چین در بیانیه ای گفت: به دلیل بیماری همه گیر COVID-۱۹ و محدودیت های سفر ، پائولینیو قادر به پیوستن به باشگاه و تحقق قرارداد نبود. پس از مشورت دوستانه، باشگاه و بازیکن تصمیم گرفتند قرارداد را فسخ کنند.

پائولینیو در تابستان ۲۰۱۵ از تاتنهام به گوانگژو پیوست و تأثیر فوری داشت و به شاگردان لوئیز فیلیپه اسکولاری کمک کرد تا در همان سال با پیروزی مقابل الاهلی از در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند.

وی پیش از بازگشت از بارسلونا برای یک فصل همچنین به کسب دو عنوان قهرمانی سوپرلیگ چین نیز دست یافت. در سال ۲۰۱۹ او با کسب عنوان قهرمانی در لیگ  بار دیگر تأثیرگذار بود و پائولینیو با ارزش ترین بازیکن آن فصل نام گرفت.

پائولینیو در پستی در شبکه های اجتماعی گفت: به دلیل همه گیری COVID-۱۹ ، من باید از گوانگژو FC خداحافظی کنم.من خیلی ناراحت هستم اما انتظار دارم که روزی برگردم تا همه شما را ببینم. می خواهم شما بدانید که همیشه در قلب من هستید. ممنون گوانگژو! ممنون چین!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان