//
کدخبر: ۳۱۴۸۱۰ //

معاون وزیرورزش، سرمربی استقلال را تهدید کرد

مهدی علی نژاد معاون مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش، با تهدید سرمربی استقلال اعلام کرد که اگر مجیدی به وظایفش عمل نکند، با او برخورد می شود.

معاون وزیرورزش، سرمربی استقلال را تهدید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حواشی پیرامون استقلال در این روزها به بالاترین میزان خود رسیده است. پس از صحبت های فرهاد مجیدی علیه احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان و مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش، روز گذشته مددی در چند مصاحبه پاسخ مجیدی، اسماعیلی و مرادمند را داد که این گفته ها با واکنش دو بازیکن آبی پوش مواجه شد.


سرمربی استقلال خطاب به معاون وزیر گفته بود: «آقای علی‌نژاد، چرا دست از سر استقلال برنمیداری؟ قبلا هم گفته‌ام آقایان مأموریت داشته‌اند که استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند. بی تعارف باید بگویم که پشت این مشکلات توطئه‌هایی وجود دارد و عمدا می‌خواهند شرایط روز به روز بدتر شود.»


امروز نیز مهدی علی نژاد پس از جلسه ای در وزارت ورزش، واکنش تندی نسبت به گفته های مجیدی نشان داد. او گفت: طبیعتا آقای مجیدی باید در چهارچوب وظایفی که دارد حرکت و صحبت کند. چنانچه خارج از این چهارچوب رفتار کند، براساس قراردادی که دارد، مشخص است که تکلیف او چیست.


وی با تأیید اختلافات میان هیئت مدیره و مدیرعامل گفت: هیئت مدیره و مدیرعامل دچار یک سری اختلافات شدند و این مسئله روی تیم آثارش را گذاشته است. دلخوری هایی ایجاد شده که بعضا به مربیان و بازیکنان آدرس غلط داده می شود.


علی نژاد با وعده حل مشکلات گفت: تصمیمات جدیدی که گرفته خواهد شد و مذاکراتی که مجموعه باشگاه و آقای مددی و وزارت ورزش با کارگزار انجام داده، ان شالله شرایط بهتری ایجاد شود.

وی درخصوص اینکه با این همه حواشی از بین مجیدی و مددی کدام شخص از استقلال جدا می شود، گفت: انشالله تصمیمی گرفته می شود که به نفع باشگاه باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۸۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان