//
کدخبر: ۳۱۴۷۸۴ //

انتقال بزرگ در ایتالیا؛ توافق ستاره میلان با اینتر

هافبک چند فصل اخیر تیم فوتبال میلان در آستانه پیوستن به قهرمان سری A قرار دارد.

انتقال بزرگ در ایتالیا؛ توافق ستاره میلان با اینتر
به گزارش فرتاک نیوز،

هاکان چالهان‌اوغلو که پس از کش‌وقوس‌های فراوان با باشگاه میلان برسر تمدید قرارداد به نتیجه نرسید، حالا در آستانه پیوستن به رقیب دیرینه روسونری است. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد این هافبک ترکیه‌ای در آستانه پیوستن به اینتر بوده و با نراتزوری به توافق رسیده است.

طبق ادعای رومانو، چالهان‌اوغلوی 27 ساله که قرارداد فعلی‌اش با میلان هفته آینده به اتمام می‌رسد، با امضای قرارداد تا سال 2024 خود را به اینتر متعهد خواهد کرد و انتظار می‌رود فردا (سه‌شنبه) در تست‌های پزشکی قهرمان ایتالیا شرکت کند.

رومانو که این انتقال را قطعی می‌داند، همچنین خبر داد چالهان‌اوغلو دیگر به پیشنهادی از میلان توجهی نخواهد کرد و دستمزد او در اینتر پنج میلیون یورو در سال به علاوه یک میلیون یورو پاداش‌ خواهد بود.

همچنین دی‌مارتزیو، کارشناس شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد که شماره پیراهن هاکان چالهان‌اوغلو در اینتر «11» یا «21» خواهد بود. این هافبک ترکیه‌ای از میلان پیشنهادی با دستمزد 4 میلیون یورو در سال برای تمدید قرارداد دریافت کرده بود.

پیش از این گفته می‌شد باشگاه‌هایی همچون آرسنال، یوونتوس، گالاتاسرای و الدحیل نیز وضعیت این هافبک ترکیه‌ای را زیرنظر دارند. او در فصل اخیر در 43 بازی از رقابت‌های مختلف برای میلان به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 9 گل، 12 گل هم برای هم‌تیم‌هایش ساخت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۷۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان