//
کدخبر: ۳۱۴۵۱ //

سرمربی پرسپولیس استاد کشف پدیده های راست و چپ!

قرار گرفتن نام صادق محرمی در ترکیب تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا، دیگر برای هواداران پرسپولیس غافلگیرکننده و شگفت‌انگیز نیست.

سرمربی پرسپولیس استاد کشف پدیده های راست و چپ!
به گزارش فرتاک نیوز،

پسر 21 ساله خط دفاعی سرخ‌ها، برای سومین بار در بین نفرات منتخب هفته لیگ قهرمانان قرار گرفته و یکی از مهره‌های درخشان در مسیر صعود آسیایی سرخپوشان بوده است. محرمی در نبرد با لخویا نیز جسور و بی‎نقص بود. اگر چه شرح وظایف مدنظر تیم برانکو، او را از نفوذهای زیاد منع کرد اما این بازیکن با چند حرکت در کناره‌های خط در نیمه دوم، دفاع حریف قطری را به هم ریخت. ایستادگی او در مقابل ستاره‌های هجومی حریف نیز استثنایی بود. محرمی بارها  با تکل‌های درست، توپ را از زیر پای مهره‌های لخویا ربود تا با شایستگی یکی از مهره‌های برتر این هفته آسیا لقب بگیرد. او یک خرید ویژه برای پرسپولیس بود. یک کشف بزرگ در روزهایی که همه سرگرم پرداختن به هیاهوی رامین بودند.

پرفسور با سختگیری خاص‌اش، بعد از هفته‌ها رامین را از تیم کنار گذاشت و بازی صادق محرمی را پسندید. فصل اول صادق در پرسپولیس، فراتر از حد انتظار بود. آن‌چه در اولین فصل محمد انصاری در جناح چپ اتفاق افتاده بود، حالا با محرمی در سمت راست خط دفاعی تکرار شد.

نکته جالب توجه این است که برانکو در لیگ پانزدهم محمد انصاری را در سمت چپ دفاعی پرسپولیس به فوتبال یران معرفی کرد و حالا در لیگ شانزدهم از صادق محرمی جوان رونمایی کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان