//
کدخبر: ۳۱۴۳۹۹ //

ابراز ناراحتی لواندوفسکی بابت شکست مقابل اسلواکی؛ دردناک بود!

روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان، معتقد است آنها در صورت ارائه نمایش خوب می‌توانند مقابل اسپانیا به موفقیت دست پیدا کنند.

ابراز ناراحتی لواندوفسکی بابت شکست مقابل اسلواکی؛ دردناک بود!
به گزارش فرتاک نیوز،

لهستان شروع ناامیدکننده‌ای در رقابت‌های یورو داشت و در مسابقه اول خود با نتیجه 2-1 برابر اسلواکی شکست خورد؛ موضوعی که باعث شد کار آنها برای صعود دشوار شود چرا که لهستان در دو بازی بعدی خود باید به مصاف تیم‌های قدرتمند اسپانیا و سوئد برود.

لهستان فردا شب رو در روی تیم مدعی اسپانیا قرار خواهد گرفت. روبرت لواندوفسکی پیش از این مسابقه درباره شکست آنها مقابل اسلواکی گفت: "مطمئناً این یک مسابقه دردناک برای ما بود. ما بسیار ناامید و عصبانی بودیم زیرا قطعاً می توانستیم امتیازات بیشتری از بازی بگیریم."

دیدار برابر اسپانیا: "فشارها همیشه وجود دارد، به خصوص هنگامی که در یورو بازی می کنید و هیچ امتیازی نمی گیرید. مطمئناً ما مقابل اسپانیا، یک تیم عالی، با بازیکنان فوق العاده بازی می کنیم.  برای ما قطعاً یک چالش بزرگ خواهد بود.

ما نمی ترسیم.  ما درک می کنیم که باید حداکثر تعهد را نشان دهیم. ما باید نظم و انضباط داشته باشیم و با این دیدار مانند آخرین مسابقه مان روبرو شویم.  اگر ما به صورت تیمی بازی کنیم، واقعاً برای هر توپ بجنگیم و وارد هر چالشی بشویم، آن وقت ممکن است فرصتی برای موفقیت داشته باشیم."

رکورد بیشترین بازی و گل برای تیم ملی لهستان: "من واقعا فکر نمی کردم که بتوانم به این آمار و ارقام برسم. یادم می‌آید در آغاز کار خود در تیم ملی لهستان، زیاد گل نمی‌زدم، موقعیت‌های چندانی پیدا نمی کردم، در کنترل توپ مشکل داشتم و این احساس را داشتم که اگر از موقعیت خود استفاده کنم فرد دیگری جایم را خواهد گرفت. من می‌توانم بگویم که دستیابی به این موقعیت کار بسیار دشواری بود."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان