//
کدخبر: ۳۱۴۱۴ //

تردید برای خرید تازه پرسپولیس!

این فقط مشکل نعمتی نیست و دیگر بازیکنانی هم که از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده‌اند دچار همین نگرانی و تردید شده‌اند .

تردید برای خرید تازه پرسپولیس!
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که از روزهای پیش خبر توافق پرسپولیس با سیامک نعمتی پدیده این فصل پیکان منتشر شده بود اما هنوز قراردادی امضا نشده است. گفته می‌شود مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس و تقاضای نعمتی برای پوشیدن پیراهن شماره 8 پرسپولیس از اتفاقاتی است که مانع امضای قرارداد شده است اما دلیل اصلی چیز دیگری است.

از میان کسانی که تا امروز به پرسپولیس پیوسته‌اند، فیکس بودن شجاع خلیل‌زاده قطعی است. گادوین منشا هم اگر مشکلی برای ثبت قرارداد با پرسپولیس نداشته باشد، قطعا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت اما ماجرای سیامک نعمتی متفاوت است و مشخص نیست که او در پرسپولیس فیکس خواهد بود یا نیمکت‌نشین!  او در حال حاضر شانس زیادی برای فیکس شدن ندارد. ترکیب اصلی تیم فصل آینده پرسپولیس تقریبا مشخص است و هیچ جایی برای فیکس شدن نعمتی وجود ندارد و همین موضوع باعث تردید او در امضای قرارداد با پرسپولیس شده.

این فقط مشکل نعمتی نیست و دیگر بازیکنانی هم که از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده‌اند دچار همین نگرانی و تردید شده‌اند و همین موضوع، برای پرسپولیس هم مشکل ایجاد کرده است. بازیکنانی که در فهرست خرید برانکو هستند حاضر به نیمکت‌نشینی نیستند و در صورتی که بدانند شانس کمی برای فیکس شدن در تیم برانکو دارند، احتمالا قید پوشیدن پیراهن این تیم را خواهند زد و به سراغ پیشنهادهای دیگر خود خواهند رفت.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان